آکادمی پزشکی ورزشی اصفهان افتتاح شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از سایت اداره کل ورزش و امور جوانان استان اصفهان، مدیر آکادمی علمی ورزشی اصفهان در این باره اظهار کرد: این آکادمی به امکانات سخت افزاری ، پزشکی و امکانات نرم افزاری مجهز است.

‘حسین زیبایی’ افزود: این آکادمی از بهترین وسایل کمک آموزشی و پزشکی ورزشی برخوردار می باشد و از وجود پزشکان متخصص و ارتوپد بهره مند می برد.

وی گفت: دراین مرکز ، ورزشکاران آسیب دیده تحت پزشکان و ارتوپدهای متخصص تحت درمان قرار می گیرند.

مدیرآکادکی علمی ورزشی اصفهان به فعالیت آموزشی این مرکز نیزاشاره کردوگفت:در این مرکز مربیان و ورزشکاران با استفاده از آخرین یافته های علمی تحت آموزش قرار می گرفته ومشاوره های مختلف از جمله روانشناسی ، تمرینی و تغذیه ارائه می شود.

‘افشین ملایی’ معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: با توجه به چشم اندازی که اداره کل ورزش وامور جوانان استان اصفهان در نظر گرفته است ، اصفهان باید در همه ابعاد به پایتخت ورزش کشور تبدیل شود.

وی افزود: در این راستا هماهنگی و همدلی خوبی بین دست اندرکاران ورزش استان وجود دارد که می تواند ورزش اصفهان را در دستیابی به این هدف موفق کند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز پس از بازدید از بخش‌ های مختلف این آکادمی اظهار داشت: بسیار خوشحالم از اینکه چنین مرکزی با متخصصان خوب و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در اصفهان به بهره برداری رسید.

لطفعلی پورکاظمی با بیان اینکه ‘آینده‌ای بسیار درخشان در انتظار ورزش اصفهان است’ ، خاطرنشان‌کرد: آکادمی ورزش اصفهان پس از آکادمی ملی المپیک ، دومین مرکز مجهز در کشور است.

پورکاظمی با اشاره به اهمیت استفاده از علوم در ورزش تصریح کرد: در ورزش هر کشوری که علم استفاده شده ، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و امروز نیز با افتتاح این آکادمی به یقین آینده‌ بهتری در انتظار ورزش کشور است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با بیان اینکه ‘ موفقیت کشورهای پرمدال در بازیهای المپیک مرهون پیشرفت علم ورزش در آن کشورهاست’ ، گفت: پیشرفت علم ورزش در کشور از همین آکادمی‌ ها و همایش‌ های ارزشمند شروع می‌ شود.

د / ۷۱۳۲/۱۰۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۰۴۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.