آلبوم ˝سلام اولسون˝ با صدای شهروز حبیبی انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با همکاری امیرحسین مدرسی و همزمان با ایام محرم؛

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، مجموعه ˝سلام اولسون˝ با همکاری حاج‌شهروز حبیبی ‌اردبیلی و امیرحسین مدرسی انتشار یافت.

به گزارش ممتاز نیوز؛ حاج‌شهروز حبیبی مداح شناخته شده اردبیلی با بیان این‌که این مجموعه در قالب دو لوح‌فشرده به دو زبان فارسی و آذری اجرا شده، گفت: هر لوح فشرده شامل ۱۲ قطعه است که قطعات آذری با صدای من و قطعات فارسی با صدای امیرحسین مدرسی خوانده شده است.

این مداح صاحب‌سبک که علاوه بر مداحی آذری به مداحی فارسی هم تسلط کامل دارد، افزود: دکلمه قطعات آذری را آقای بحرالعلومی و دکلمه قطعات فارسی را امین تارخ برعهده داشته‌اند که این کار با همکاری موسسه ادبیات و هنر هلال به بازار عرضه شده است.

حبیبی که از شاگردان مطرح استاد سلیم موذن‌زاده محسوب می‌شود، با بیان این‌که تنظیم ارکستر مجموعه آلبوم “سلام‌اولسون” توسط دکتر علی صالحی‌نژاد انجام شده، گفت: قطعه “السلام” در این مجموعه، بسیار زیبا و فراتر از تصور از کار درآمده که علاقه‌مندان به موسیقی مذهبی را به شنیدن آن دعوت می‌کنم.

حاج شهروز حبیبی پیش از این نیز آهنگ زیبایی را به نام “طلیعه هستی” با شعری از حسین غفاری و تنظیم بلوچیان اجرا کرده بود که این آهنگ به‌عنوان برگزیده جشنواره رضوی در دهه کرامت با حضور مسئولان بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)و وزارت ارشاد رونمایی شد.

وی مقام اول پنج دوره مدیحه‌سرایی در جشنواره بین‌المللی رضوی است که امسال در ماه مبارک رمضان هم مدیحه‌سرایی رمضان‌اش مورد توجه شبکه‌های استانی و جهانی قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.