آلبوم تازه سهراب پاکزاد زمستان به بازار می آید

۰۱ تیرماه ۱۳،

Pakzad (7) (Copy) نداسیجانی: سهراب پاکزاد ترانه سرا،آهنگساز، نوازنده  گیتار و خواننده موسیقی پاپ کشورمان در سال ۸۸ اولین آلبوم خود را با همکاری امیر طبری به نام “زیر بارون” منتشر کرد. این هنرمند پس از انتشار یافتن این کار اواخر سال ۸۸ اولین کنسرت خود را با نوازندگی درآمز محمد رضا گلزار در اریکهٔ ایرانیان به روی صحنه برد.

فرشاد صادقی، مدیر برنامه سهراب پاکزاد دربارهٔ آخرین فعالیت های این هنرمند گفت: این روزها سهراب تمامی فکر و حواسش جمع آوری آلبوم تازهش است وخدا را شکر پیشرفت خوبی هم در این زمینه داشته است وبه یاری خدا اگرکارهای اداری اش طی شود زمستان و یا اواخر سال منتشر خواهد شد.

وی افزود: تنظیم تمامی قطعات برعهده فرشاد فارسیان و به ترانه سرایی علی ایلیا و سهراب پاکزاد است.همچنین ملودی تمام قطعات را سهراب پاکزاد انجام داده است.نام آلبوم هنوز مشخص نیست و تا کنون از ۱۱-۱۲ ترک۶ قطعه آن آماده است که آهنگسازی آن را سهراب انجام داده است.

صادقی اظهار داشت: فضای آلبوم تازه به مانند کارهای قبل نیست و تنها یک قشر خاصی را در بر نمی گیرد بلکه تمام اقشار جامعه را در بر می گیرد،به قول معروف از تجریش تا پارک وی نیست بلکه حداقل از تجریش تا میدان ولیعصر می توانند با آلبوم ارتباط برقرار کنند و لذت ببرند.

مدیربرنامه سهراب پاکزاد خاطر نشان کرد: تلاش مان بر این است کاری جمع آوری کنیم که مخاطب پسند باشد نه کاری که فقط خودمان خوشمان بیاید. با حساسیت بسیار سهراب دست به عصا تر حر کت می کنیم نه به خاطر احتیاط بلکه بخاطر ارائه یک کار خوب به مخاطب.

وی دربارهٔ اجرای کنسرت گفت:در حال حاضر تمامی تلاشمان انتشار یافتن آلبوم است و احتمالا تا آلبوم منتشر نشود کنسرتی هم برگزار نخواهد شد.

صادقی دربارهٔ حضور این هنرمند در عرصه سینمایی اظهار داشت: سهراب کار موسیقی را دنبال می کند و علاقه ای ندارد چهره اش،سینمایی باشد چون اعتقاد دارد من کارم موسیقی است و با موسیقی می توانم با مردم ارتباط برقرار کنم. به نقل از خودش “اگر جایی بروم و ببینم مردم با لذت موسیقی من را گوش می کنند به مراتب هزاران بار بیشتر ترجیح می دهم به اینکه مردم بروند سینما و فقط آخر هفته خودشان را با آن فیلم پرکنند. “

منبع: شبکه ایران


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.