آلبوم خوشا سروحسام‌الدین سراج منتشر شد

آلبوم ˝خوشا سرو˝ با موسیقی امین حیدری و آواز ˝حسام الدین سراج ˝از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری وارد بازار موسیقی شد.

به گزارش هنرآنلاین ، این آلبوم حاوی ۹ قطعه موسیقایی با عناوین باغ تماشا ، بوی گل( با آهنگ وتنظیم اشکان راهبر) ، ساز و آواز دشتی ، بی من مرو،تا بیکران نوا، سازوآواز نوا ، نوشا نوش ، ساز و آواز نوا و خندان درآ است که آهنگساز آنها را بر اساس اشعاری از”مولانا” و”حافظ “ساخته است و یک گروه کُرمتشکل از : مهدی نادریان، نیما جمشیدی، اشکان رهبر، حمید موسوی، رویا مدنی و کوهسار کلباسی نیز سراج را همراهی کرده‌اند.

سید” شهرام میر جلالی “با همنوازی تار “حسام الدین سراج” را در این آلبوم همراهی کرده و “سهراب پورناظری” هم به عنوان نوازنده مهمان در این اثر به نوازندگی کمانچه پرداخته است.

وحید حاج‌ حسینی و کوروش قزوینی با سنتور، اشکان رهبرو کیانوش عتیقی با تارو دیوان، امین حیدری با عود و سه‌تار، سعید روحانی و جاوید ابراهیم‌پور با نی، سیاوش ولی‌پور با قیچک، مهرزاد اعظمی‌کیا با آلتو، شهروز باقری با دمام، دهل و کاسوره و چوبک، محمد جمشیدی با تنبک، پویان جمشیدی با سازهای دف، کوزه و دایره، نبیل یوسف شریداوی با دف و دهل و حسین قربانی با دف هم ازدیگرنوازندگانی هستند که سراج را درخلق این اثرهمراهی کرده اند.

آلبوم”خوشا سرو” ، نسبت به سایر آثار این خواننده اثری متفاوت به حساب می‌آید چرا که با حساسیت‌های خاص حسام الدین سراج درژانرموسیقی اصیل ایرانی و درفاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ تهیه و تولید شده و درسال انتشار یافته است.

قابل توجه است ، آلبوم‌های : “نینوای ۱و۲″، “شمس الضّحی”، “وصل مستان”، “باغ ارغوان ” ، “کنسرت راست پنجگاه ( آیینه رو) ” ، “وداع ۱و۲″،” آیینه و آه ” و “ماه پنهان ۱و۲” از آلبوم‌های حسام الدین سراج هستند که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری و درطول سالیان همکاری این هنرمند با این نهاد تهیه ، تولید و منتشرشده‌اند.

گفتنی است ، آلبوم”خوشا سرو” توسط پخش “ایران گام “دربازار موسیقی عرضه شده‌است .

پایان پیام/۴۶

 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.