آلبوم «زار چون ابر بهار» در سرای روزنامه نگاران ایران رونمایی شد

۲۸ آبان ،

سینما پرس- گروه هفت هنر/ آلبوم «زار چون ابر بهار» مجموعه سوگواری های عاشورایی با حضور محمد هادی موذن مشاور شهردار تهران، مجید امرایی مدیر عامل سرای روزنامه نگاران و جمعی از اصحاب رسانه در سرای روزنامه نگاران رونمایی شد.

به گزارش تفسیری سینما پرس، در این مراسم مدیر عامل سرای روزنامه نگاران ضمن عرض خیر مقدم گفت: موسیقی تأثیرگذارترین رسانه برای مخاطبان است و به همین سبب می تواند در رساندن پیام به مخاطب نقش به سزایی داشته باشد.

مجید امرایی با اشاره به باورهای دینی و اعتقادات مردم نسبت به عاشورا و عشق به امام حسین (ع) اظهار داشت: ترویج اعتقادات دینی و نهادینه کردن فرهنگ اصیل عاشورا مهمترین اهداف رسانه های اسلامی است و ما می توانیم با تولید آثار فاخر و ارزشمند روح دینی و باورمندی به آرمان های اصیل عاشورا به کار گیری هنر موسیقایی در دل و جان مخاطب غنا بخشیم.

در ادامه ی این مراسم مشاور شهرداری تهران به ایراد سخن پرداخت و گفت: زنده نگه داشتن عاشورا تکلیف واجب است و بر همه ی ماست که در انجام این واجب کوشا باشیم و به هر نحوی که می توانیم در این رسالت بزرگ نقش خود را ایفا کنیم.

محمدهادی مؤذن با اشاره به روایات و احادیث معتبر تصریح کرد: امام حسین(ع) به جا از قطره قطره خون خود در اصلاح امور و برداشتن طاغوت گام نهاد که در طول تاریخ مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم است  و قدم نهادن در راه حسین (ع) سبب عزت و افتخار و جاودانگی در دنیا و آخرت است.

گفتنی است مجموعه موسیقایی مداحی مذهبی زار چون ابر بهار حاوی چهارده مرثیه قدیمی در مدح سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) است که با صدای مهدی متفکر تنظیم شایان کریمی و گویندگی بهروز رضوی و توسط «موسسه فرهنگی هنری گلستان هزار و یک نقش» به بازار محصولات دینی و مذهبی عرضه شده است.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۵۴۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.