آلبوم مجموعه موسیقی هایکو در ارسباران رونمایی می گردد

فروردین ۱۴۰۳

hoshyarموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مراسم رونمایی از آلبوم «آثار پیانویی» شامل مجموهه موسیقی هایکو به آهنگسازی احسان صبوحی دوشنبه ۱۷ تیرماه  ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این مراسم که با حضور هنرمندان موسیقی کشورمان برگزار می گردد احسان صبوحی آهنگساز ، مانی جعفرزاده به عنوان کارشناس مجری و سروش ریاضی در مقام ناشر اثر به سخنرانی درخصوص این مجموعه موسیقی می پردازند.

در این برنامه همچنین هوشیار خیام نوازنده پیانو که در آلبوم «آثار پیانویی» قطعات ساخته شده احسان صبوحی را در کنار یوسوکوا اوکسانا و اندره بندرنکو نواخته، به اجرای قطعاتی از این اثر می پردازد.

آلبوم آثار پیانویی احسان صبوحی ، مجموعه ای از کمپوزیسیون های وی در شاخه موسیقی کلاسیک معاصر است که می توان آنها را در گونه های اکسپریمنتال ، موسیقی چشم و تنال آزاد دسته بندی کرد.فرم ابداعی آهنگساز در موسیقی هایکو استفاده از عناصر بصری و گرافیک نتاسیون و نیز گسترش سلول های هارمونیک از جمله خصوصیات این آلبوم است.

آلبوم «آثار پیانویی» هفته قبل در شب موسیقی مینیمال فرانسه نیز توسط نیکلاس هورواث نوازنده برجسته پیانو در کنار آثار بزرگان موسیقی معاصر اجرا شد.

منبع:


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.