آلبوم مشترک همایون شجریان و تهمورس پورناظری ˝نه فرشته‌ام، نه شیطان˝ نام گرفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حضور نوازندگان سرشناس بین‌المللی در پروژه پر سر و صدای آخرین روزهای سال

در حالی که رفته‌رفته به زمان انتشار یافتن اولین محصول همکاری ˝تهمورس پورناظری˝ و ˝همایون شجریان˝ نزدیک می‌شویم و این آلبوم در سکوت خبری پیش می‌رود، جزئیاتی تازه از این پروژه انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی گروه شمس، در حالی که رفته‌رفته به زمان انتشار یافتن اولین محصول همکاری “تهمورس پورناظری” و “همایون شجریان” نزدیک می‌شویم و این آلبوم در سکوت خبری به پیش می‌رود، جزئیاتی تازه از این پروژه انتشار یافت.

شنیده می‌شود این آلبوم نه‌تنها یکی از متفاوت‌ترین آوازهای “همایون شجریان” بلکه یکی از متفاوت‌ترین آلبوم‌های فعالان موسیقی سنتی ایران در سال‌های اخیر است و در آن، چیزی غیر از آنچه تا به حال در آلبوم‌های موسیقی ایرانی مرسوم بوده، خواهیم شنید.

در این آلبوم که در نهایت “نه فرشته‌ام، نه شیطان” نام گرفت، تعدادی از سرشناس‌ترین نوازندگان موسیقی جهان به هنرنمایی پرداخته‌اند؛ هنرمندان برجسته‌ای چون “پدرو ائوستاچه” (نوازنده نامدار سازهای بادی)، “جیمی جانسون” (نوازنده برجسته گیتار باس) و… که حضور این چهره‌ها در کنار نوازندگان سازهای ایرانی و آواز “همایون شجریان” می‌تواند ترکیب شنیدنی و جذابی برای علاقه‌مندان موسیقی ایران و حتی شنوندگان خارجی پدید آورد.

“تهمورس پورناظری” موسیقی این آلبوم را به کلی در استودیوی “فنتزی” استودیو “راسم” امریکا و آواز همایون را در استودیو “شمس” تهران ضبط کرده است. “نه فرشته‌ام، نه شیطان” مراحل نهایی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل اسفندماه راهی بازار موسیقی شود.

گفتنی است به تازگی برادر تهمورس، “سهراب پورناظری” هم موسیقی متن فیلم سینمایی “آرایش غلیظ” به کارگردانی “حمید نعمت‌الله” را با صدای “همایون شجریان” و سبکی متفاوت تولید کرد که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.