آلبوم موسیقی «پژمان» منتشر می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

112323پژمان جمشیدی پس از پایان سریال پژمان این بار با انتشار یافتن آلبوم موسیقی که حال و هوایی عاشقانه دارد پس از ایام سوگواری سالار شهیدان به دیدار علاقمندانش می آید.

سال قبل بود که خبر انتشار یافتن آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی در رسانه ها بازتاب بسیاری داشت و پس از تجربه بازیکنان فوتبالی چون مهرداد میناوند، رضا عنایتی و …. یکی دیگر از فوتبالیست ها به انتشار یافتن آلبومی عاشقانه اقدام می کند.

اما حضور این فوتبالیست در سریال طنز سروش صحت بعث شد که انتشار یافتن آلبوم او در سایه پخش سریالش قرار گیرد؛ اما امروز آخرین قسمت مجموعه پژمان در شبکه سه به روی آنتن می رود و حالا زمان خوبی است که خبرهای بازی او در یک تله فیلم و انتشار یافتن آلبوم موسیقی اش بر روی زبان ها بیفند.

بازیکن سابق تیم «پرسپولیس تهران» حدودا یک ماه است که هر شب و با سریال «پژمان» مهمان منازل مخاطبان تلویزیون است. وی یکی از معدود بازیکنانی است که پس از کنار گذاشتن فوتبال حرفه ای وادی هنر را انتخاب کرد.

بر اساس این گزارش؛ اولین آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی با همکاری «روزبه بمانی»، «سیروان خسروی»، «مهدی یراحی» خواهد بود و به احتمال فراوان با ۱۱ آهنگ که اشعار آن توسط «عبدالجبار کاکایی» ، «روزبه بمانی» ، «فریدون» ، «مانی رهنما» ، «مهدی یراحی» ، «سیروان خسروی» ، «زانیار خسروی» ، «زهرا عاملی» ، «فرشاد فارسی» و «اشکان خشایی» سروده شده است و بعضی از این هنرمند ها قطعاتی را برای او آهنگسازی کرده اند.

این آلبوم در فضاهای گوناگونی چون اسلو؛ شش و هشت و اکتیو و… در فضایی عاشقانه پس از ایام سوگواری سالار شهیدان منتشر می گردد.

منبع: پانا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.