آلمان قهرمان جام جهانی برزیل خواهد شد

یک روز پس از ثبت تساوی عجیب ۴ بر ۴ ژرمن‌ها مقابل سوئد در ورزشگاه المپیک برلین، «زلاتان ایبراهیموویچ» در گفت‌وگویی با روزنامه آفتون، چاپ کشورش ژرمن‌ها را قهرمان احتمالی پیکارهای جام جهانی فوتبال برزیل معرفی کرد.

به گزارش فارس،او گفت: بازی ما در خانه آلمان یکی از دیدارهای ماندگار در تاریخ فوتبال شد. در تمام سال‌هایی که این ورزش وجود دارد، بسیار کم اتفاق افتاده تیمی ۴ گل در خانه‌اش از میهمان جلو باشد، اما در دقایق پایانی ناگهان ۴ گل نیز دریافت کند و به جای بردی پرگل ، به تساوی برسد. از این لحاظ دیدار ما و ژرمن‌ها یکی از بازی‌های عجیب بود که البته از خیلی چیزها حکایت داشت. از جمله این که عزم و اراده تیم سوئد قوی است. یعنی می‌تواند حتی در وضعیتی که از حریفش ۴ گل عقب است، نتیجه را سریع با زدن گل جبران کند.

کاپیتان سوئدی‌ها که خود در جدال سه‌شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین حضور داشت، زننده گل اول این تیم در این میدان بود. در این دیدار میزبان تا دقیقه ۶۰ با ارائه بازی سراسر تهاجمی و خیره کننده ۴ بر صفر از یاران زلاتان جلو بود و ژرمن‌ها آن‌قدر خوب بازی کردند که حتی چند موقعیت گل دیگر را نیز هدر دادند، اما پس از دقیقه ۶۰ دچار افت شدند که با دریافت ۴ گل تاوان پس دادند.

«ایبرا» افزود: کسب این تساوی به جای باختی سنگین برای من که عضوی از تیم سوئد هستم، بسیار خوشحال کننده است، اما باید همین‌جا به نکته‌ای اعتراف کنم و آن قدرت بسیار تیم آلمان است. به باورم آن‌ها اکنون حتی پس از این تساوی بهترین تیم جهان هستند و من شانس قهرمانی مسابقات برزیل را به آن‌ها می‌دهم.

مهاجم فصل جاری پاری‌سن‌‌ژرمن فرانسه و فصل قبل آ.ث.میلان ایتالیا ادامه داد: آلمان‌ها شاید از نظر بدنی مقابل ما دچار مشکل شدند و احتمال دارد دچار غرور شده باشند اما با شناختی که از آن‌ها دارم، بر این مشکل در ۲ سال آینده غلبه خواهند کرد و تیمی کامل و خیره‌کننده در رقابت‌های برزیل معرفی خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.