آلودگی تلفن‌های همراه ۱۰ برابر توالت

مردمی که از توالت فرنگی عمومی استفاده می کنند، به دلیل شهرت این توالت ها به الودگی معمولا در هراستفاده سعی می کنند انرا تمیز و میکرب زدائی کنند به همین دلیل با تعجب توالت فرنگی از تلفن همراه تمیزتر است.

ایرنا: دکتر میکروبیولوژیست دانشگاه اریزونا اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد آلودگی تلفن های همراه ۱۰ برابر میزان میکربی است که توالت های فرنگی به ان الوده هستند.

‘چارلز گبرا’ استاد میکروبیولوژی دانشگاه اریزونا به دنبال الودگی یک سارق تلفن همراه علاقه مند شد تا در این مورد بررسی کند.
 
سارق یاد شده تلفن همراه یک بیمار مبتلا به بیماری مرگبار ابولا را در کشور اوگاندا به سرقت برده و به ابولا مبتلا شده بود.
 
به گفته دکتر گبرا، مردمی که از توالت فرنگی عمومی استفاده می کنند، به دلیل شهرت این توالت ها به الودگی معمولا در هراستفاده سعی می کنند انرا تمیز و میکرب زدائی کنند به همین دلیل با تعجب توالت فرنگی از تلفن همراه تمیزتر است.
 
به عکس مردم معمولا تلفن های همراه خود را گندزدائی نمی کنند، بسیاری در توالت عمومی که از الوده ترین مکان هاست از تلفن همراه استفاده می کنند که الودگی های جدیدی به همراه دارد.
 
به علاوه مردم تلفن های همراه خود را به امانت می دهند که الودگی های ویروسی و میکرب های سایرین را به تلفن های همراه منتقل می کند.
 
به همین دلیل است که با تعجب بسیار شمار میکرب های تلفن همراه از محل نشیمن توالت های فرنگی ۱۰ بار بیشتر است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.