آلودگی هوا گوش و ˝چشم‌هایی که مال توست˝ را تعطیل نکرد

۱۴م آذر ،

دستیار کارگردان نمایش خبر داد:

دستیار کارگردان نمایش ˝چشم‌هایی که مال توست˝ از اجرای این نمایش در روزهای تعطیل تهران به سبب آلودگی هوا خبر داد.

شهرزاد دریازاده دربارهٔ روند اجراهای نمایش “چشم‌هایی که مال توست” در روزهای تعطیل تهران به واسطه آلودگی هوا گفت: نمایش “چشم‌هایی که مال توست” به کارگردانی نسیم ادبی و نویسندگی و بازیگری بهاره رهنما همچنان در روزهای تعطیل به اجراهای خود در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران ادامه می‌دهد.

“چشم‌هایی که مال توست” داستان زنی را روایت می‌کند که از شوهرش و پدر فرزندش جدا شده و در تنهایی و خلوت خاطرات رابطه با او را مرور می‌کند و به دلگویه‌های شخصی و دریافت‌های تازه از این زندگی نا تمام می‌رسد.
بهاره رهنما تنها بازیگر این نمایش است که در صحنه‌های پایانی اثر، صدا و تصویر شهاب حسینی در نقش همسر قبل وی به این اجرا اضافه می‌شود.

این نمایش را گروه “این تابستان” از ۱۸ آبان ماه به روی صحنه می‌برد، گروهی که تلاش دارد با اجراهای متفاوت و نمایشنامه‌هایی که با متن جامعه ایرانی در ارتباط است،قدم‌هایی در جهت آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با تئاتر بردارد در همین راستاست که بهاره رهنما معتقد است: “چشم‌هایی که مال توست” به جهت زاویه نگاه خاصش به مقوله زنان ،چالش‌ها و دل‌نگرانی‌های آنان می‌تواند حرف‌های تازه برای گفتن داشته باشد و طیفی نو از علاقمندان به هنر را به سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران بکشاند.

“چشم‌هایی که مال توست” هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می‌رود و در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو سانس ۳۰ /۱۸ و ۲۰ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.