آل‌اسحاق: جریان فتنه و انحراف و جریانات ضدانقلاب و منافقین در انتخابات جایی ندارند

۲۵فروردین۱۳،

یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصولگرایان خطر رقبا را باید جدی بگیرند تأکید کرد: ما همچنان به دنبال وحدت میان اصولگرایان بوده و آماده ائتلاف جدی با ۱+۲ هستیم.

یحیی آل اسحاق عضو اتئلاف پنج‌گانه اصولگرایان در جمع اصولگرایان خراسان رضوی با بیان اینکه باید اصولگرایان در این مقطع نسبت به دیگران بیش از پیش احساس مسئولیت کنند، تأکید کرد: نباید بگذاریم در این مقطع نظام از ریل خارج شود چرا که معلوم نیست چگونه می‌توان دوباره آن را بازگرداند پس در این مقطع باید حضور حداکثری را به نمایش بگذاریم و اصولگرایان در راستای حضور حداکثری باید بیش از پیش فعالیت داشته باشند.

به گفته نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری به طور قطع به جریان فتنه و انحراف در انتخابات پیش‌رو میدان داده نمی‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: نظرسنجی‌ها تاکنون نشان داده که مقبولیت جریان اصولگرایی علی‌رغم همه نارسایی‌ها و مشکلات قبل دو برابر دیگران است.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در ادامه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید اصولگرایان واقعیت‌ها را قبول کنند افزود: بنده در حال حاضر اعلام می‌کنم که آماده ائتلاف جدی با ۱+۲ هستیم و خواستار این هستیم که در فرصت باقی مانده هر چه سریعتر این وحدت میان اصولگرایان شکل بگیرد.

آل اسحاق با تأکید بر اینکه باید خطر رقبا را جدی گرفت افزود: به طور قطع جریان فتنه و انحراف و جریانات ضدانقلاب و منافقین در انتخابات جایی ندارند.

آل اسحاق ادامه داد: قطعاً نباید دولت آتی را تنها گذاشت بلکه همه باید کمک او کرده و با تمام وجود آن را همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه فضای عمومی کشور در حال حاضر متأسفانه فضای بداخلاقی و تعارضی و هجمه‌ای است افزود: دولت آتی وظیفه دارد که فضای تعارضی و بداخلاقی امروز را به فضای تعاملی تبدیل کند باید دولت آینده از تمام پتانسیل کشور و از تمام گروه‌بندی‌ها و جریانات رانده شده ضمن رعایت کردن خطوط قرمز در نظام استفاده کنند.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.