آل پاچینو از تیم صداپیشگان ˝من نفرت‌انگیز ۲˝ کنار گذاشته شد

۱۵اردیبهشت،

آل پاچینو، بازیگر نامدار و سرشناس سینما، پس از یک جلسه حضور به عنوان صداپیشه دومین قسمت انیمیشن سینمایی ˝من نفرت‌انگیز۲˝ با کارگردانی مشترک پیر کافین و کریس رناد، از تیم صداپیشگان این انیمیشن کنار گذاشته شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، به رسم معمول چند سال اخیر فیلم‌های هالیوودی، پس از موفقیت اولین قسمت انیمیشن ۶۹ میلیون دلاری “من نفرت‌انگیز” و فروش ۵۴۰ میلیون دلاری آن در جهان، پروژه ساخت قسمت دوم این انیمیشن از سوی تهیه‌کنندگان آن ، که قسمت اول را نیز ساخته بودند، کلید خورد و قرار است بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دومین قسمت انیمیشن کمدی خانوادگی “من نفرت‌انگیز۲″، روز ۳ ماه جولای ۲۰۲۴ (۱۲ تیرماه) در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

فیلمنامه دومین قسمت انیمیشن سینمایی “من نفرت‌انگیز۲” را به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود، سینکو پائول و کن داریو به صورت مشترک نوشتند.

به گفته سازندگان این انیمیشن سینمایی، از ویژگی‌های قسمت دوم این انیمیشن اضافه شدن شخصیت ویژه‌ای به نام ادوارد به جمع پرسوناژهای قبلی است که بر همین اساس پس از توافق با آل پاچینو، بازیگر شناخته شده و برجسته سینمای جهان، نام این ستاره سینما نیز به عنوان یکی از صداپیشگان “من نفرت‌انگیز۲″به فهرست صداپیشگان اضافه شد.

به نوشته هالیوودنیوز، پس از آغاز مرحله صداگذاری انیمیشن “من نفرت‌انگیز۲” و ضبط چندین دیالوگ با صدای آل پاچینو به جای شخصیت ادوارد، سازندگان این انیمیشن به این نتیجه رسیدند که صدای این بازیگر بزرگ برای شخصیت ادوارد مناسب نیست و پس از مشورت با چند صاحب‌نظر در این حوزه و طرح این مسئله با آل پاچینو، به صورت کاملا حرفه‌ای او را از فهرست صداپیشگان این انیمیشن کنار گذاشتند.

استیو کارل، کریستین ویگ، کن جنگو، میراندا کوسرو، راسل برند، استیو کوگان، موسیس آریس، الیس کیت فیشر، دانا گیر، ربیلی گمبرتولیو و اندر رابینسون صداپیشگان اصلی این انمیشن سینمایی می باشند و به نقل از سازندگان آن بنجامین برت نیز به زودی به جای آل پاچینو به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.