آل پاچینو را هرگز این گونه ندیده‌ بودید!

۲۰م آذر ،

اخیراً دو عکس تازه از آل پاچینو در فیلم تلویزیونی فعلاً بدون نامی که به زندگی فیل اسپکتور، تهیه‌کننده مشهور و جنجالی موسیقی می‌پردازد، انتشار یافته است.

ممتازنیوز: اخیراً دو عکس تازه از آل پاچینو در فیلم تلویزیونی فعلاً بدون نامی که به زندگی فیل اسپکتور، تهیه‌کننده مشهور و جنجالی موسیقی می‌پردازد، انتشار یافته است.

اسپکتور در دهه شصت تجربه کار با بزرگ‌ترین خوانندگان راک آن دوران را داشت. اما پس از قتل لانا کلارکسون، بازیگر ۴۰ ساله در سال ۲۰۰۳، پای اسپکتور به این پرونده باز و در نهایت او به اتهام قتل درجه دو و حمل سلاح به ۱۹ سال زندان محکوم شد.

 با توجه به این که وکلای اسپکتور هنوز در تلاش برای آزادی او می باشند و همچنین این نکته که نگاه دیوید ممت به اسپکتور نگاه مثبتی است (حضور چهره کاریزماتیکی چون پاچینو به روشنی این نکته را آشکار می‌کند. ضمن این که خود ممت اعلام کرده که اسپکتور را گناهکار نمی‌داند) سبب نگرانی‌هایی در میان شاکیان پرونده شده است. 

هلن میرن (ملکه، گاسفورد پارک) و جفری تامبور (خماری، چگونه گرینچ کریسمس را دزدید) از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیونی می باشند. پاچینو در سال‌های اخیر هر چقدر در سینما حضور موفقی نداشته، در تلویزیون جبران کرده است! دو حضور او در تلویزیون در پروژه‌های فرشتگان در آمریکا (مایک نیکولز، ۲۰۰۳) و شما جک را نمی‌شناسید (بری لوینسن، ۲۰۱۰) دو باز جوایز امی و گلدن‌گلوب را برای سلطان بازی‌سازان به ارمغان آورده است. 

پاچینو این بار هم با یک کارگردان باتجربه و کارکشته (دیوید ممت) همکاری کرده است. آیا قرار است شاهد پروژه‌ای دیگر به سبک شما جک را نمی‌شناسید باشیم؟ فیلمی که به زندگی یک فرد جنجالی می‌پردازد و تصویر همدلی‌برانگیزی را از او ارائه می‌دهد؟

 هر چه باشد، همه ما می‌دانیم که آل پاچینو استاد همدلی‌برانگیز جلوه دادن شخصیت‌هایی است که در نگاه اول کاراکترهای چندان مثبتی هم به نظر نمی‌رسند!

هنوز تاریخ دقیق نمایش این فیلم تلویزیونی مشخص نشده است. اما با انتشار یافتن این عکس‌ها،‌ به نظر می‌رسد با آن روز فاصله چندانی نداریم.

کافه سینما


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.