آماده باش شهرداری منطقه ی ۱۷ برای مقابله با آبگرفتگی

۲۸م آذر ،

معاون امور فضای سبز شهرداری منطقه ۱۷ گفت: ستاد برف روبی جنوب غرب تهران با در اختیار داشتن نیروی انسانی و تجهیزات برای مقابله با آبگرفتگی و ارائه خدمات به شهروندان فعال شده است.

عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ستاد برف روبی منطقه با دارا بودن ۴۵ کارگر مجهز به امکانات مورد نیاز و لباس های گرم، دارای سه سر کارگر، ۳ خاور، ۳ دستگاه نیسان روباز و سه دستگاه مینی لودر است که امکان پشتیبانی از مناطق برف گیر را هم داریم.
وی با اشاره به شارژ منظم مخازن بتن و نمک افزود: تا کنون ۳۵۰ تن مخلوط شن و نمک، ۲۰۰ تن شن، ۱۵۰ تن نمک مخصوص برای شارژ این مخازن تهیه شده است که در صورت نیاز دوباره خریداری خواهیم کرد.
صمدیان در ادامه گفت: با شناسایی نقاط برف گیر و آبگیر منطقه برای پیشگیری از آب گرفتگی، با استقرار نیروی انسانی مجهز و مستقر در این نقاط برای برف روبی و دفع آب گرفتگی این نقاط اقدام می کنیم.
* آب گرفتگی پیام این روزهای سامانه ی ۱۳۷ شهرداری بود
همچنین ناظر عالی سامانه ی ۱۳۷ در این باره گفت: در پی بارش های اخیر تا کنون بیش از ۱۷۰ پیام آب گرفتگی و آب ماندگی در این سامانه ثبت و رسیدگی شده است. 
سید ابراهیم خوشحال خاطر نشان کرد: شهروندان منطقه ی ۱۷ می توانند با تماس به سامانه ی ۱۳۷ ما را در ارائه دیگر خدمات راهنمایی کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.