آماده باش شهریاران جوان روز طبیعت ویژه شهروندان نوروزی

۸فروردین ۱۳،

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸، از برگزاری ویژه های روز طبیعت، آماده باش شهریاران جوان ویژه شهروندان نوروزی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  اجتماعیممتازنیوز، آوای خوش مرغان نوروزی، طلوع خورشید نوازشگر بهاری، نگاهی بر شکوفه ها و گل های رنگارنگ،درخت های سبز با سایه بان های چتری، لحظه ای آرامش، استشمام بوی خوش بهار نوروزی زیبا، برق روزنه های طلایی آفتاب گرم بهاری و نوروزی ، گامی بر فرش سبز و لطیف بهاری، در کنار سوسو تابش روزنه ای طلایی و نوازش آن بر رود و دریاچه های زیبا بهاری، لحظه ای در کنار هم نفس و مردمان با صفای نوروز، فراخوان همگانی روز پربرکت، نشاط آور و دل انگیز طبیعت، آمدن کاروان مهربانی، کاروانی با مسافران باصفای نوروز، سبزه ها و ماهی های سفره هفت سین…!

محمد نژاد گفت: برپایی ایستگاه ورزش، برگزاری ورزش های خانوادگی از جمله طناب کشی، بدمینتون و بازی های خانوادگی، برپایی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی، در بوستان های حضرت ولیعصر (عج) ، بوستان قائم (عج) و بوستان گلستانه، آماده باش شهریاران جوان، از ویژه های ایام نوروز در شهرداری منطقه ۱۸ است.

گامی بر بستر دل نشین سبز و لطیف بهاری، درختانی با سایه بان های چتری رویایی، آوای خوش خنده ی کودکان نوروزی، برپایی جشن بزرگ طبیعت، در کنار هم نفس و مردمان با صفای نوروز…!

محمد نژاد با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات شهرداری منطقه ۱۸، در روز طبیعت ویژه شهروندان گفت: استقرار مسافران و شهروندان نوروزی در سوله اورژانس و آتش نشانی ، شهریاران جوان، سه ایستگاه صبحگاهی در ایام نوروز به ویژه روز طبیعت، ثبت نام شهروندان به منظور استفاده از خدمات ویژه شهرداری منطقه ۱۸ از اقدامات این منطقه در ایام نوروز و روز طبیعت است.

نوای شورانگیز بازی های بهاری و نوروزی در روز طبیعت، رهایی ماهی های سفره هفت سین در بستر رودها و دریاچه های آبی، سپردن سبزه های هفت سین در آغوش طبیعت، گره زدن سبزه های طبیعت، مژده ای برای رسیدن آرزوهای بهاری…!

محمد نژاد با تاکید بر این موضوع گفت: بوستان های منطقه ۱۸، در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مسافران نوروز و خانواده های این منطقه، همچنین ورود اشخاص و شهروندان مجرد در بوستان های منطقه ۱۸ جهت استفاده از خدمات ویژه شهرداری منطقه ۱۸ و روز طبیعت ممنوع است.

گفتنی است: لحظه ای در کنار هم نفس و مردمان با صفای نوروزی، آوای خوش خنده های کودکان،آرامش بر بستر سبز و لطیف بهاری، نگاهی بر سوسو اشعه های طلایی آفتاب بهاری بر رودها و دریاچه های آبی ، سالی زیبا را به ارمغان خواهد داشت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.