آماده باش کامل شهرداری منطقه ۴ در اولین برف پاییزی / تمامی معابر شمال شرق تهران باز است

۲۶م آذر ،

شهردار منطقه ۴ گفت: با بارش اولین برف پاییزی که از ساعاتی پیش در شمال شرق تهران آغاز شد، عملیات برف روبی آغاز و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۴ دکتر حسن کریمیان با بیان این مطلب گفت: همزمان با بارش اولین برف پاییزی که از ساعاتی قبل در شمال شرق تهران آغاز شده است، ستاد برف روبی منطقه در بیش از ۱۰ نقطه فعالیت خود را با تمام امکانات آغاز نمود. 
وی افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه و پیش بینی بارش سنگین برف، ضمن آمادگی پایگاه اینترنتی های برف روبی از روز جمعه و آماده باش بیش از ۳۰۰ نیروی برف روب، ۳۰۰ مخزن مخصوص شن نیز جهت دپوی شن مخصوص جانمایی شده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد . 
کریمیان گفت: به منظور تسریع در ارایه خدمات بهینه به شهروندان در زمان بارش برف کلیه تجهیزات مذکور به همراه نیروهای انسانی مورد نیاز در ایستگاه های برف روبی، بزرگراه ها ، خیابان ها و معابر منطقه استقرار یافته اند تا در این مدت با حداقل زمان ممکن به محل اعزام شوند .
وی در ادامه به برف تکانی شاخه های درختان در مدت زمان اجرای طرح اشاره کرد و گفت : در این ستاد علاوه بر برف روبی سطح معابر ، شاخه تکانی درختان جهت جلوگیری از انباشته شدن برف و احتمال شکستگی درختان نیز انجام خواهد شد . 
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اجرای طرح فوریتی لایروبی انهار در سطح معابر منطقه افزود : در این طرح فوریتی که از ۳۰ روز قبل در سطح منطقه اجرا شد، علاوه بر بازدید و رفع نواقص دریچـــــه و سنگدالهای روبسته و اصلاح شیب سطــــــــوح آبگیر و جلوگیـــــری از ایستایی آب ،به طور مستمر از وضعیت مسیل ها بازدید خواهد شد تا در زمان بارش برف و باران ضمن جلوگیری از طغیان احتمالی آنها ، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل صورت پذیرد . 
کریمیان خاطر نشان کرد : کلیه شهروندانی که قصد تردد در محدوده منطقه ۴ بویژه محورهای شمال و شمال شرقی در محدوده بزرگراه شهید بابایی ، شهید زین الدین ، دماوند و لشگرک را دارند ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ، با احتیاط کامل تردد نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.