آماده باش کامل گروهان های القدس درپی حملات نظامی اسراییل به غزه

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۱۰:۳۳:۲۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- درپی تهاجم نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، گروهان های القدس،شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حالت آماده باش کامل درآمدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل  برون مرزی، “ابو احمد” سخنگوی گروهان های القدس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره ادامه جنایات این رژیم ضد ملت فلسطین و مجاهدان فلسطینی، اعلام کرد ، نیروهای گروهان های القدس برای پاسخگویی به جنایات ارتش اسراییل آمادگی کامل دارد و درمقابل کشتار شهروندان بی گناه و کودکان در باریکه غزه سکوت نخواهند کرد.
به گفته ابو احمد رژیم صهیونیستی می کوشد تا با متشنج کردن اوضاع و ایجاد درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین، بحران داخلی خود را به خارج از مرزهای خود منتقل کند اما درصورت گسترش دامنه حملات نظامی ارتش اسراییل به باریکه غزه ،گروهان های القدس در زمان و مکانی مناسب ضربه هولناکی را به این رژیم وارد خواهد کرد.
حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از صبح روز دوشنبه پس از شهید شدن دو مبارز عضو گردان های القدس در بیت حانون در شمال باریکه غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.تاکنون هفت فلسطینی در تهاجم هوایی ارتش اسراییل به باریکه غزه شهید شده اند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۰۳۳۲۰۲۹۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.