آماده برنامه ریزی برای اجرای نقشه راه اقتصادی ۲۰ ساله هستیم

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و ونزوئلا تصمیم دارند همکاری‌های اقتصادی خود را در یک مسیر روشن ادامه دهند،گفت:تهران و کاراکاس ثابت کردند که اراده ملت‌ها بالاتر از اراده ابرقدرت‌هاست و همکاری دو کشور می تواند الگویی برای کشورهای دوست باشد.

آماده برنامه ریزی برای اجرای نقشه راه اقتصادی ۲۰ ساله هستیم

به گزارش ممتاز نیوز، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور دوشنبه در دیدار «فلیکس پلاسنسیا گونسالس» وزیر امور خارجه ونزوئلا با بیان اینکه امروز زمان آن است که دولت و ملت ونزوئلا نشان دهند همانطور که در عرصه مقاومت توانمند بودند، در عرصه سازندگی و اقتصاد نیز توانمند هستند، گفت: ایران همانگونه که در مرحله مقاومت کنار شما ایستاد، در عرصه سازندگی و پیشرفت اقتصاد نیز کنار شما می‌ایستد.

رضایی با تاکید بر اینکه دو کشور آمادگی دارند در مرحله سازندگی هم گام‌های بلندی در کنار هم بردارند،گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ارتقای سطح تعاملات خود با ونزوئلا در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ساخت پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی، استخراج نفت، تولید فولاد و سایر عرصه‌های صنعتی و معدنی است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، گفت: راه نجات ملت‌های ما همکاری کشورهای دوست با یکدیگر است و مطمئنا با ادامه این راه می‌توانیم از مشکلات و موانع عبور کنیم.

«فلیکس پلاسنسیا گونسالس» وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در این دیدار با بیان اینکه دو دولت متعهد به حمایت از یکدیگر در عرصه بین‌المللی هستند،گفت: توافق برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور قبل از پایان سال جاری میلادی از مهمترین دستاوردهای این سفر است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا افزود: شخصا پیگیر اجرای توافقات و توسعه روابط دو کشور خواهم بود و بزودی نتایج آن را خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.