آماده رویارویی با رژیم صهیونیستی هستیم/ محور شرارت به دنبال نابودی سوریه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار ، شیخ نعیم قاسم گفت: پیروزی بزرگ در سال ۲۰۰۶ ضربه بزرگی به آمریکا، اسرائیل و همپیمانان منطقه ای و داخلی آنها وارد کرد و معادله را در منطقه تغییر داد و ضعف را تبدیل به قوت کرد.

وی افزود: طرح خاورمیانه جدید در درهای جنوبی از بین رفت و معادله جدیدی بر اساس خودکفایی و توکل بر خدا و توان ذاتی شکل گرفت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: با وجود اینکه احتمال حمله گسترده رژیم صهیونیستی را به لبنان در مقطع کنونی بعید  می دانیم اما با در نظر گرفتن همه احتمالات آماده رویارویی هستیم.

وی گفت: اگر مقاومت لبنان نبود کشور عرصه تاخت و تاز روزانه و آشکار جنگنده های و موساد رژیم صهیونیستی بود و مقاومت نوعی بازدارندگی به وجود آورده است.

شیخ قاسم بیان کرد: آنچه در سوریه می گذرد جنگ قدرتهای شر جهانی و منطقه ای علیه ملت سوریه و خدمتی به اسرائیل است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: اگر اجازه بدهند در سوریه تفاهم برقرار می شود؛ اما آنها خواستار ویرانی سوریه و به دنبال آن لبنان هستند تا اسرائیل هیچ دشمنی نداشته و آسوده خاطر باشد.

وی گفت: گفتگویی که میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان خواستار آن شده است درباره بررسی استراتژی دفاعی ملی است که ما این گفتگو را پذیرفته ایم اما گروه ۱۴ مارس نگران است، زیرا ما ادله قوی داریم و آنها ادله ضعیفی دارند.

از سوی دیگر شبکه المنار به نقل از منابع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان از برگزاری جلسه گفتگوهای ملی در موعد مقرر آن یعنی فردا خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.