آماده سازی معابر غربی تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۸ام بهمن ،

شهردار منطقه ۹ تهرانگفت: تمهیدات مناسب ترافیکی اتخاذ و تمامی معابر منتهی به میدان آزادی مهیای حضور خیل عظیم مردم شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۹ ، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه ۹ تهران به عنوان میزبان اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده شده و بطور قطع هفته آینده برگ زرین دیگر از انقلاب مردم ورق می خورد و حضور پرشور شهروندان مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم خواهد بود. 

وی افزود: همزمان با میزبانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی، برنامه های متنوع  و ویژه ای در بخش های مختلف منطقه برپا می گردد. 
سلطانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی با ارزشهای اخلاقی بسیار فراوان است و از سوی این شهرداری تمامی اقدامات و برنامه ریزی ها در راستای برگزاری باشکوه سی و چهارمین بهار انقلاب صورت گرفته است. 
شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن ، با هماهنگی پلیس راهور محدودیتهای ترافیکی در خیابانهای منتهی به خیابان آزادی اعمال می گردد تا سهولت تردد برای راهپیمایان مهیا شود. 
وی خطرنشان کرد: هماهنگی لازم جهت سرویس دهی مناسب به شهروندان صورت گرفته و تدابیر مناسبی جهت استفاده مناسب از فضای خیابان آزادی نیز در نظر گرفته شده است. 
شهردار منطقه ۹ در پایان اظهار داشت: منطقه ۹ تهران همواره محل گذر انقلابیون و ایثارگران بوده و یادآور خاطرات انقلابی ، حماسی و دینی ایرانیان است و امیدواریم تمامی ساز و کارها و برنامه ریزیها به حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی منجر و بار دیگر توطئه دشمنان قسم خورده نظام خنثی شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.