آمادگی آتش نشانی برای بازگشایی مدارس

جام جم آنلاین: به منظور تأمین ایمنی هر چه بیشتر دانش آموزان و شهروندان و پیشگیری از بروز هر حادثه ای در آستانه شروع سال تحصیلی جدید (اول مهر ماه) ۹۷ ایستگاه آتش نشانی و ۱۶ گروه امداد و نجات این سازمان در سطح تهران بزرگ آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی توفیق برای همه دانش آموزان،گفت: این سازمان همچنین با استقرار ۷۱ اکیپ سیار از پنج منطقه عملیاتی آتش نشانی در خیابانها، میادین پرتردد و در ساعات پیک ترافیک از ساعت هفت تا ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ تا ۲۰ شب، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: صدها آتش نشان با بهره گیری از خودروهای پیشرفته آتش نشانی و نجات و در قالب ۱۸۴ گروه آتش نشانی در نقاط مختلف پایتخت آماده سرویس دهی و امدادرسانی به شهروندان هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.

فتح الله تیموری با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث از عموم شهروندان در نقاط مختلف تهران خواست تا در صورت مشاهده هر نوع حادثه سریعاً با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند و با حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل وقوع آن را اعلام کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.