آمادگی آموزش و انتقال حوزه توانبخشی به کشورهای همسایه را داریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت:آمادگی آموزش و انتقال دانش و تکنولوژی توانبخشی و رفاه و مدیریت در حوادث و بلایا به کشورهای همسایه یکی از نقاط قوت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی محسوب می شود.

حمیدرضا خانکه، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: به زودی شاهد حضور گروهی از پزشکان کشور عراق به منظور آشنایی با فعالیت های توانبخشی، یافته ها و همچنین دستاوردهای علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با هدف راه اندازی حوزه توانبخشی در کشور عراق هستیم.

وی در ادامه اذعان داشت: از آنجایی که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مرکز سیاستگذاری توانبخشی و رفاه در وزارت بهداشت است این گروه از پزشکان عراقی میهمان دانشگاه ما خواهند بود.

معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کشور همچنین گفت :از پزشکان عراقی ضمن حضور در جلسات کارشناسی، از مراکز دانشگاهها بازدید نموده و فعالیت های انجام شده از سوی دانشگاه را رصد می کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مرجع حوزه توانبخشی در منطقه است تصریح کرد: دستاوردهای مطلوب این دانشگاه در حوزه توانبخشی می تواند زمینه ساز انتقال دانش و تکنولوژی توانبخشی در کشور محسوب شود./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.