آمادگی بالای ملی‌پوشان گلبال ایران

جام جم آنلاین: سرمربى تیم ملى گلبال نابینایان و کم‌بینایان گرچه تیمش در گروه سختی قرار گرفته است، اما تاکید دارد شاگردانش با آمادگی بالایی در بازی‌های لندن حضور می‌یابند.

افشین زندکریمى سرمربى تیم ملى گلبال ایران در این باره می‌گوید: اکنون میانگین سنى تیم ما پایین است و تلاش می‌‌کنیم پس از پارالمپیک لندن هم این تیم را با برنامه‌اى مدون و منظم تا پارالمپیک بعدى به آمادگى بالایى برسانیم. تیم ما در پارالمپیک ۲۰۰۸ نهم شد و در حال حاضر شرایطى بهتر از آن زمان را داراست، امیدوارم با آنالیز حریفان و بازبینى فیلم مسابقه‌های برون‌مرزى گذشته​ به نتیجه مطلوب برسیم.

زند کریمی که چندی پیش تیمش در رقابت‌های بین‌المللی اسلوونی به مقام قهرمانی دست یافت، می‌افزاید: قهرمانى در مسابقه‌های بین‌المللى اسلوونى نباید ما را دچار غرور کاذب کند و با توجه به این نتیجه ما باید با هوشمندى بیشتر خود را براى حضور در بازی​هاى پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و مصاف با رقباى قدر آماده کنیم. با وجود این، معتقدم حضور در اسلوونى براى تیم ما بسیار مهم بود و ازآن تجارب خوبى آموختیم. در این رقابت‌ها مقابل الجزایر یکى از حریفان کشورمان در پارالمپیک به برترى رسیدیم و در فینال مقابل تیم مقتدر و مدعى سوئد نیز پیروز شدیم که این موفقیت براى تیم ملى گلبال ایران روحیه بخش بود.

وى از چین به عنوان حریف اصلى ایران در بازی‌هاى پارالمپیک نام می‌برد و می‌گوید: البته نباید هیچ تیمى را دست‌کم بگیریم، زیرا همه حریفان با آمادگى کامل به لندن مى‌روند و ما نباید یک لحظه از رقباى خود غافل شویم. تیم ملى گلبال ایران در شرایطی در لندن با تیم‌هاى چین، کره جنوبى، الجزایر، کانادا و بلژیک همگروه است که چین قهرمان پارالمپیک گذشته محسوب می‌شود و در این بین، شاگردان زند کریمی که عنوان سومی بازی‌های پارا آسیایی گوانگجو را در کارنامه دارند، نسبت به ارائه بازی‌های قابل قبول در لندن ناامید نیستند.

حسن جعفری، سید مهدی سیاحی، جواد شیردل و مصطفی شهبازی اعضای تیم ملی گلبال را تشکیل می‌دهند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.