آمادگی دولت برای تأمین امکانات مورد تیم ملی

۲۹خردادماه،

 محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد با اشاره به اینکه ملی‌پوشان ما توانستند کار بسیار سنگین و طاقت‌فرسایی را انجام دهند، گفت: بازی شما با تیم ملی کره جنوبی بازی بسیار خوب و هوشمندانه بود، خط دفاعی ما عالی کار کرد، همه در این بازی خوب بودند و از این فرصت حداکثر استفاده انجام شد.

به گزارش فارس، وی افزود: من صمیمانه از مربی تیم ملی، فدراسیون و همه شما که زحمت کشیدید تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما باور داریم که سطح بازی شما بالاتر از تیم‌های رقیب است اظهار داشت: البته پاس کاری کره ای ها در این بازی بسیار خوب بود ولی ما برای اولین‌بار با تفاضل گل خیلی خوب توانستیم نتیجه بگیریم.

احمدی‌نژاد گفت : شما هم اکنون  می‌تواند جزو تیم‌های بسیار خوب دنیا باشید چرا که رقیب شما توان بسیار بالایی داشت و حداقل ۱۰ بار به جام جهانی رفته بود.

وی در ادامه با اشاره به خودباوری و فضای بسیار خوب تیم ملی گفت: شما از هم‌اکنون کار را برای جام جهانی آغاز کنید و مصمم باشید تا بتوانید ان‌شاءالله در جام جهانی به بهترین نتیجه برسید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید بازی های تدارکاتی را زیاد کرد اظهار داشت:‌ شما می‌توانید در جام جهانی به مرحله دوم  و حتی به جمع ۸ تیم برتر صعود کنید.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت آماده است هر آنچه لازم است در اختیار تیم ملی قرار دهد، گفت: یک ماه و نیم دیگر دولت عوض می‌شود و آنها درگیری‌های فراوانی خواهند داشت و ممکن است تا ۶ ماه نتوانند به این مسئله رسیدگی کنند، از این‌رو هرچیزی که شما لازم دارید می‌توانید بگویید تا در اختیار شما قرار دهیم.

وی با اشاره به خاطره‌ای از سال‌های اول ریاست جمهوری خود گفت: زمانی که ما گفتیم خودمان می‌توانیم به انرژی هسته‌‌ای دست پیدا کنیم بسیاری از غربی‌ها ما را به سخره گرفتند اما از جوانان خواستیم تا این کار را انجام دهند و آنها نیز توانستند.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ شما نیز همانگونه می‌توانید به این افتخارات دست پیدا کنید.

در پایان این دیدار رئیس جمهور با اعطای یک شال مزین به پرچم ایران از کی‌روش مربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی تقدیر و قدردانی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.