آمادگی “راهداران” در جاده‌ها منجر به کاهش” تصادفات” شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: آمادگی کامل نیروهای امدادی در جاده‌ها و گردنه‌های استان بوشهر در ایام نوروز سبب کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر،  علیرضا صفایی در نشست با راهداران اظهار داشت: راهداران ما در ایام نوروز امانت‌دار جان بسیاری از مردمی بودند که با امید به خداوند و انتظار حمایت به این راهداران وارد جاده‌ها شدند.

وی با یادآوری اینکه همت و همکاری این راهداران ، کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای را سبب شد، افزود: این راهداران در واقع حامیان و پشتیبانان خانواده‌هایی بودند که قصد داشتند نوروز خاطره‌انگیزی را برای خود ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهردر ادامه از ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: هم اکنون بیشتر جاده‌های این استان نسبت به قبل از نظر مشخصات فنی به راه‌های اصلی و بزرگراه ارتقا یافته و این امر سبب بالا رفتن ضریب ایمنی در جاده های استان شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بوشهر یکی از استان‌هایی است که در کاهش تصادفات جاده‌ای فوتی …… نمود و از جمله دلایل این کاهش آمادگی کامل راهداران در جاده‌ها و گردنه‌ها، اطلاع‌رسانی و نصب علایم اخطاری و انتظامی، حذف نقاط پرحادثه در جاده‌های مواصلاتی، خط کشی و تامین روشنایی نقاط مه‌گیر جاده‌ها بوده است.

 صفایی در پایان سخنان خود حضور فعال نیروهای راهداری در ایام نوروز در جاده‌های استان یادآور شد و افزود: امسال در اولین هفته از امسال بیش از ۱۸۴۰ دستگاه تردد در ساعت بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.