آمادگی کامل “جهادگران اسلامی” برای حضور مستقل در انتخابات ریاست‌جمهوری

۳۰ام بهمن ،

دبیرکل جهادگران اسلامی آمادگی کامل این ائتلاف را برای فعالیت موثر در عرصه انتخابات ‌ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

وهاب عزیزی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام آمادگی “جهادگران اسلامی” برای فعالیت موثر در عرصه انتخابات، گفت: این ائتلاف فعالیت‌های خود را به منظور تاثیرگذاری ‌بر دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز کرده و اولین گام را برای انتخابات چهارمین دوره شوراها برداشته است.

دبیرکل جهادگران اسلامی دراین باره افزود: بیش از ۸۰ درصد اقدامات لازم جهت حضور موثر در انتخابات شوراها نظیر “بررسی نامزدها”، “مستقر شدن اعضا و حوزه‌ها در سطح کلانشهرها” و… انجام شده است.

وی با اشاره به گام بعدی فعالیت‌های انتخاباتی این ائتلاف، یعنی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اعضای جهادگران اسلامی با برگزاری جلسات متعدد در حال بررسی شرایط جامعه و نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری می باشند.

عزیزی ضمن اشاره به اینکه قانون اساسی و رهنمودها و آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، نصب العین تمامی اعضای جهادگران است، اذعان داشت: هر یک از احزاب و اشخاص اگر در راه ولایت قدم بگذارند، از بداخلاقی و رقابت بپرهیزند و برای میهن اسلامی برنامه‌ای موثر و مدبرانه داشته باشند، به طور حتم با جهادگران همسو خواهند بود و مورد حمایت آن قرار خواهند گرفت. 
 
دبیرکل جهادگران اسلامی در ادامه به “شعار جهادگران” اشاره و خاطرنشان کرد: جهاد گران تلاش می‌کند با تقویت “ولایت پذیری” به حل مشکلات کشور بپردازد و با “اخلاقی اسلامی” در جهت مقابله با چالش‌ها گام بردارد.

وی در پایان تاکید کرد: جهادگران اسلامی با عزمی راسخ و با جهادگری به طور مستقل در عرصه‌ انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.