آمادگی کامل مراکز فرهنگی، کاخ موزه‌ها برای بازدید اعضای جنبش عدم تعهد

استاندار تهران گفت: تمام مراکز سیاحتی، تاریخی، کاخ موزه‌ها و قطب‌های صنایع‌ دستی و گردشگری در تهران آماده بازدید اعضای جنبش عدم تعهد هستند.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص آمادگی کامل مراکز فرهنگی استان تهران اظهار داشت: تمام مراکز فرهنگی، سیاحتی، تاریخی و کاخ موزه‌ها و صنایع دستی و گردشگری آماده‌ پذیرایی و بازدید اعضای اجلاس جنبش عدم تعهد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در محل‌های اقامت اعضای جنبش عدم تعهد محلی برای به نمایش گذاشتن صنایع‌ دستی و تاریخی کشور در نظر گرفته شده که تاکنون پیشنهادهای بیشتری برای ایجاد محل‌های نمایش دیگری تقاضا شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه تاکنون بازدیدهای زیادی از کاخ موزه‌های تهران از سوی کارشناسان جنبش عدم تعهد انجام شده، افزود: جذابیت و آثار به یادماندنی و تاریخی در کاخ موزه‌های تهران باعث جذب کارشناسان و اعضای جنبش عدم تعهد شده  که پیش‌بینی می‌کنیم این بازدیدها با حضور تمام اعضای جنبش عدم‌تعهد افزایش یابد.

تمدن در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام امکانات لازم در جهت رفاه حال اعضای بازدیدکنندگان فراهم شده و تاکنون هیچ مشکلی به وجود نیامده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.