آمادگی کامل ۳۰ اکیپ راهداری به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی بوشهر اعلام کرد

سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از آمادگی کامل ۳۰ اکیپ راهداری به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از آمادگی کامل ۳۰ اکیپ راهداری به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مهندس عبدالکریم اخترشناس با اعلام این خبر گفت: تعداد ۲۰۲ نفر از کارکنان راهداری به همراه ۵۶ گشت راهداری مجهز به سیستم ناوبری و GPS ، ۹۹ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۵ راهدارخانه ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محورهای استان می باشند.

وی خدماتی نظیر نظارت و شستشوی علایم، پاک سازی مسیر و پارکینگ ها، امداد رسانی به تصادفات و پاک سازی آثار تصادفات از سطح جاده و آمادگی کامل در مواقع باران و بازگشایی محورها را از جمله وظایف این عوامل ذکر کرد.

سرپرست راهداری استان بوشهر متذکر شد: به منظور ایجاد سفری ایمن برای مسافران ؛ تعداد ۲۰۰ شعار ایمنی نیز در نقاط مختلف استان از جمله مناطق توقف رانندگان و پرحادثه نصب خواهد شد .

وی تصریح کرد: ماشین آلات راهداری نیز در کنار راهدارخانه ها به ویژه در شب ها با چراغ گردان مستقر می باشند تا مسافران با سرعت مطمئنه و آرامش خاطر در مسیر تردد کنند.
مهندس اخترشناس آمادگی لازم برای هر گونه خدمات رسانی به مسافران برای خلق خاطره ای خوش از استان را از مهمترین اهداف برشمرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.