آمادگی بانک ها برای پرداخت وام ازدواج

۲۴اردیبهشت،

بینا- وزیر ورزش و جوانان از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به بانک ها برای پرداخت وام ازدواج به مابقی متقاضیان خبر داد و گفت: دولت همچنین برای کمک به جوانان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ودیعه مسکن جوانان تصویب کرده است.

به گزارش بنکر (Banker)، محمد عباسی شب قبل در حاشیه اختتامیه بخش جوان و کارآفرینی جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با بیان این مطلب افزود: با توجه به اتمام اعتبارات بانکها برای پرداخت وام ازدواج، در هیئت دولت تصویب شد که برای جبران مابه‌التفاوت منابع بانک‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شود.
وی افزود: با توجه به اتمام اعتبارات بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج، دولت یکشنبه شب تصویب کرد که ۳۰۰ میلیارد تومان برای جبران مابه‌التفاوت منابع بانک‌ها به آنها پرداخت شود تا دیگر بهانه‌ای برای عدم پرداخت وام نداشته باشند.
به نقل از وزیر ورزش و جوانان، ۳۰ درصد جوانان متقاضی و ثبت‌نام کننده هنوز وام ازدواج خود را دریافت نکرده‌اند.
عباسی تصریح کرد: وام ازدواج برای هر یک از زوجهای جوان مبلغ ۳ میلیون تومان بوده و اختصاص مبلغ ۵ میلیون تومان در راستای افزایش میزان این وام هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: من معتقدم که در ابتدا بسترهای لازم برای تهیه اعتبارات افزایش این مبلغ باید تبیین شده و سپس این کار برای زوجهای جوان صورت گیرد.
وی همچنین از اختصاص اعتباری ویژه برای مسکن جوانان خبر داد و گفت: در جلسه یکشنبه شب دولت، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان نیز برای پرداخت ودیعه مسکن جوانان تصویب شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.