آمادگی برای فروش حق نشر کتاب‌های کانون به ناشران خارجی

۱۴اردیبهشت،

هم‌زمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل از آمادگی کانون برای خرید و فروش حق نشر کتاب‌های برگزیده ناشران خارجی و کتاب‌های کانون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان؛ هم‌زمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل از آمادگی کانون برای خرید و فروش حق نشر کتاب‌های برگزیده ناشران خارجی و کتاب‌های کانون خبر داد.
به گفته محسن حموله در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با برپایی غرفه‌‌ای در بخش بین‌الملل این نمایشگاه تعدادی از کتاب‌هایی که موفقیت‌هایی را در داخل و خارج از کشور به دست آورده است به منظور  فروش مجوز نشر آن‌ها به ناشران خارجی در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.
 حموله یادآور شد: در این بخش ۱۸ عنوان کتاب‌های الکترونیک دو زبانه، مجموعه کتاب‌هاب مرغک، کتاب فیلم‌های کانون و مجموعه رمان نوجوان امروز عرضه شده است.
وی هم‌چنین از ارایه کاتالوگ‌های تصویرگری به زبان‌های عربی و انگلیسی از سال ۲۰۰۹ تاکنون و کتاب‌هایی که  برگزیده نمایشگا‌ها و جشنواره‌های معتبر بین‌المللی بوده‌اند مانند حکایت‌نامه و مرز پرگهر خبر داد و افزود: امور بین‌الملل کانون آمادگی برای خرید و فروش حقوق کپی رایت با ناشران خارجی را دارد.
 بخش بین‌الملل کانون در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۱ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب پذیرای مراجعه کنندگان است. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.