آمادگی برای ماه مبارک رمضان/ سبکبالان

دوستان خوش به حالتون . تونستید توی دوماه رجب و شعبان خودتون را آماده کنید. تونستیددر نبرد با نفستون پیروز بشید. من که نه تونستم از این دو ماه درست استفاده کنم.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، وبلاگ سبکبالان در آخرین یادداشت خود به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نوشت:

دوستان خوش به حالتون . تونستید توی دوماه رجب و شعبان خودتون را آماده کنید. تونستیددر نبرد با نفستون پیروز بشید.

من که نه تونستم از این دو ماه درست استفاده کنم. یادمه از بزرگی شنیدم کسایی که قراره خودشون رو برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنن در واقع کسایی که آرزوی یاری آقا را دارن باید از حالا شروع کنن و خودشون را به گناه نکردن عادت بدن.

با امروز و فردا کردن کار درست نمیشه. ممکنه آقا ظهور کنن و هنوز چشم وزبان و … ما عادت به گناه را ترک نکرده باشه . اونوقت با این وضع چطور به اون مدینه ی فاضله ای که آرزوش را داریم می رسیم. از مدینه ی فاضله بگذریم اینطوری به جای این که زیر پرچم حق قرار بگیریم در زیر پرچم باطل هستیم ومقابل امام زمان (عج).

هر موقع که به ماه مبارک نزدیک میشیم بی اختیار یاد این موضوع می افتم وبدجور از خودم عصبانی میشم که دوماه گذشت ومن نتونستم به نفسم غلبه کنم.

یادمه زمانی که اوج بیداری اسلامی در منطقه بود من هر موضوعی را که راجع به ظهور می خوندم با مسائلی که می دیدم ومی شنیدم مطابقت داشت با خودم می گفت ظهور آقا نزدیک است بعد به خودم نگاه کردم دیدم من اصلا آمادگی ندارم.

دم از یاری آقا میزنم ولی هیچکدوم از ویژگی های یاران امام را ندارم. یک لحظه از ذهنم گذشت که ای کاش آقا یه خورده دیگه صبر کنه تا منم آماده بشم. باخودم گفتم وای بر من، من امام زمان را می خوام به خاطر خودم به خاطر تنبلی خودم به خاطر نفس پرستی خودم توی زندان غیبت اسیر کنم . سریع از این فکر توبه کردم.

دو ستان تا دیر نشده بیایم خودمون را برای ظهور آماده کنیم.

امیدوارم بتونید بیشترین بهره را از ماه مبارک رمضان ببرید. برای منم دعا کنید.

اعمال ویژه ی جمعه ی آخر ماه شعبان:

۱-دعا، استغفار،تلاوت قرآن،توبه برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان

۲-خواندن این دعا در روز های آخر این ماه :اللهم إن لم تکن غفرت لنا فیما مضی من شعبان ، فاغفرلنا فیما منه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.