آمادگی برگزاری جلسات مشترک دو فراکسیون اصولگرای مجلس+ نمایندگان روحانی مجلس با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار می‌کنند

۳۰م آذر ،

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که رییس مجلس برای برگزاری جلسات مشترک بین دو فراکسیون اعلام آمادگی کرده است.

سیدرمضا شجاعی‌کیاسری اظهار کرد: لاریجانی در جلسه مجلس اعلام کرد که برای برگزاری جلسات مشترک بین دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای پیگیری و حل فصل مشکلات و موضوعات کشور و به خصوص مسائل اقتصادی، آمادگی لازم وجود دارد تا این جلسات به فراخور موضوعات روز کشور برگزار شود.

به گفته وی، به‌زودی جلسات فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برگزار می‌شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت هم‌چنین خاطرنشان کرد که ممکن است دو فراکسیون اصولگرایان مجلس و رهروان ولایت جلسات مشترکی را در مورد مباحث انتخاباتی نیز برگزار کنند.

همچنین یک عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی از تقاضای اعضای این فراکسیون برای دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

سیدعلی طاهری اظهار کرد: مجمع نمایندگان روحانی مجلس تقاضای دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی را دارد تا با توجه به کار تخصصی روحانیت در مجلس، نظرات ایشان را در این باره اخذ کند.

وی با اشاره به جلسه هفته قبل فراکسیون روحانیون مجلس یادآور شد: در جلسه قبل حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی، نماینده مشهد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی مبحثی را ارائه کردند.

طاهری هم‌چنین اضافه کرد که جلسات ماهانه این مجمع از این به بعد با حضور یکی از شخصیت‌ها و در مورد مباحث تخصصی برگزار خواهد شد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.