“آمادگی جسمانی” شرط اصلی موفقیت نیروهای نظامی در مأموریت‌ها

۲۲ آبان ،

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر یک نیروی نظامی همه مولفه‌های آمادگی رزم را داشته باشد اما آمادگی جسمانی نداشته باشد در صحنه عمل، قادر به ایفای نقش نخواهد بود.

به گزارش تفسیری حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار عبدالله عراقی در سومین دوره مسابقات ورزشی نیروی زمینی سپاه، ایمان، آموزش، انضباط و آمادگی جسمانی را چهار مولفه اصلی در یک سازمان نظامی خواند و گفت: ایمان اساس کار است و با آموزش نیز استعدادها شکوفا می گردد.

وی افزود: امروز شما ورزشکاران در میدان مسابقات ورزشی توانمندی های خود را به نمایش می گذارید و طبیعی است هر کس آموزش بهتری دیده باشد در صحنه آزمون موفق تر خواهد بود.

جانشین نیروی زمینی سپاه آمادگی جسمانی را شرط اصلی موفقیت نیروهای نظامی در ماموریت‌های محوله خواند و گفت: اگر یک نیروی نظامی همه مولفه‌های آمادگی رزم را داشته باشد اما آمادگی جسمانی نداشته باشد در صحنه عمل، قادر به ایفای نقش و استفاده از سایر توانمندی‌های خود نخواهد بود و در نهایت دشمن مسلط خواهد شد.

سردار عراقی خطاب به ورزشکاران گفت: در کنار آمادگی‌های معنوی باید آمادگی‌های جسمانی قوی داشته باشید تا بتوانید رزمنده توانمند باشید و این مهم در طول هشت سال دفاع مقدس به تجربه ثابت شده است.

جانشین نیروی زمینی سپاه در پایان تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه به ورزش توجه ویژه‌ای دارد چون ورزش و آمادگی جسمانی اساس کار است.

شایان ذکر است در ابتدای مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، ورزشکاران با حضور بر سر مزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند و درآستانه ماه محرم به اقامه عزا پرداختند.

سپس سرهنگ امامی معاون تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه به ارائه گزارش تفسیریی از روند برگزاری مسابقات پرداخت.

در این دوره از مسابقات تعداد ۴۳۵ نفر از ورزشکاران منتخب رده های نیروی زمینی سپاه تیپ ها و لشکرهای مردم پایه در سه رشته آمادگی جسمانی تکواندو و جودو به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.