آماری از بدهی بانک زنجانی

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

حجت الاسلام پورمحمدی دربارهٔ بزرگ بودن بدهی بابک زنجانی گفت: وقتی میگوییم ۸۵۰۰ میلیارد تومان بدهی وجود دارد یعنی اینکه به هر نفر از ایرانی ها ۱۱۰ هزار تومان پول بدهیم.

حجت الاسلام پورمحمدی دربارهٔ تعریف جرم سیاسی و بررسی آن در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث جرم وقتی مطرح می شود یعنی موضوع قضایی است.

وی افزود: اگر قرار است چیزی تهیه شود باید با نظر قوه قضایهی باشد اما آنچه که الان مطرح شده است یک طرح است که البته قوه قضاییه بیشتر باید نظر بدهد.

پورمحمدی گفت: آنچه که فعلا ارائه شده است دارای اشکالاتی بوده است که البته ما در دولت هم در حال تلاش هستیم تا نظراتمان را بگوییم.

وزیر دادگستری گفت: دولت مجری قواتنین است و باید نظرات ما هم در ان اعمال شود که البته تلاشی هم داریم.

وی دربارهٔ تهیه منشور حقوق شهروندی نیز گفت: قصدمان از این منشور این است که همه قوانین و مواد موجود از گذشته را تجمیع و دسته بندی کنیم.

پورمحمدی گفت: ما هیچ نگاه سیاسی به منشور حقوق شهروندی نداریم و تنها هدفمان این است که مواد مربوط به حقوق شهروندی به درستی در کنار هم تجمیع شوند.

وزیر دادگستری دربارهٔ بابک زنجانی و تهاتر اموال وی با وزارت نفت گفت: تا کنون ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی ایشان به وزارت نفت است.

وی گفت: باید تلاش کرد تا همانطور که این اموال از خزانه خارج شده همانطور هم برگردد.

پورمحمدی گفت: پول نقد دولت از خزانه رفته است و ما زمین و ماشین و خانه به دردمان نمیخورد و در مرحله بعدی اگر واقعا پول نقدی نبود دیگر باید به لنگه کفش قناعت کنیم.

وزیر دادگستری گفت: آن چیزی که ما فهمیده ایم این است که اموال ایشان کفاف بدهی اش را نمی دهد و باید بررسی دقیق تری صورت بگیرد.

وی دربارهٔ بزرگ بودن بدهی بابک زنجانی گفت: وقتی میگوییم ۸۵۰۰ میلیارد تومان بدهی وجود دارد یعنی اینکه به هر نفر از ایرانی ها ۱۱۰ هزار تومان پول بدهیم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.