آمار دقیق مشترکان تلفن ثابت تهران

قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به آمار تعداد مشترکین تلفن ثابت در استان تهران و البرز گفت: هفت میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۲۱ شماره در استان تهران و البرز مشغول به کارند.

ابراهیم یافتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تعداد مشترکین استان تهران که بیشترین مشترکین تلفن ثابت را دارند گفت: تاکنون شش میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۸۰ شماره در استان تهران و ۹۲۸ هزار و ۶۴۱ شماره در استان البرز مشغول به کار و فعال‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فروش خط تلفن ثابت به افراد بیان کرد: محدودیتی در فروش خطوط تلفن ثابت نداریم، اما برای امنیت بیشتر و جلوگیری از برخی سوء استفاده‌های احتمالی کمی کنترل انجام می‌شود.

یافتیان با اشاره به این‌که فروش فیش و خطوط تلفن از درآمدهای شرکت مخابرات است، گفت: فروش فیش‌ها برای کلیه افراد آزاد بوده و ممکن است فردی برای مجتمع تجاری‌اش متقاضی تعداد زیادی شماره باشد و نمی‌توان برای او محدودیت ایجاد کرد.

وی در پاسخ به این که در برخی مواقع شماره‌ها به دلیل اداری و تجاری بودن به قیمت بالاتری فروخته می‌شوند اظهار کرد: مخابرات همه خطوط را به یک قیمت می‌فروشد و گاهی ممکن است در واگذاری شماره‌ها میان افراد این مبالغ بیش‌تر هم به فروش رود اما جابه‌جایی شماره افراد با کمی هزینه برای متقاضیان روبرو است.

قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران تاکید کرد: قیمت خرید یک خط تلفن ثابت بالغ بر ۵۰ هزار تومان است که چهار یا پنج درصد مالیات بر ارزش افزوده که توسط دولت گرفته می‌شود به متقاضیان واگذار می‌شود.
 


JazabNews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن رضایی:

    ای کاش در اینده نزدیکتر بیشتر به یکدیگر نزدیک شویم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.