آمار “قراردادهای مسکن” استان تهران انتشار یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

میزان کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران ازآذر ۸۷ تا ۲۱مهر ماه عبارت است، ۱میلیون و ۷۰۶ هزار و ۶۸۰ مورد بوده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، میزان  کل قراردادهای ثبت شده  در سامانه املاک ومستغلات استان تهران  از آذر ۸۷ تا ۲۱ مهر ماه عبارت است ،۱میلیون و۷۰۶هزارو ۶۸۰ مورد بوده است.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از؛ کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات کشور از ابتدای فروردین ماه تا ۲۱ مهر ماه عبارت است از، ۲۷۴ هزار و ۵۳۰مورد بوده که از این تعداد ۱۲۸ هزار و ۲۵۵ مورد مربوط به مبایعه نامه، ۱۳۰ هزار و ۲۹۰ مورد مربوط به اجاره نامه، ۶۰ مورد برای اجاره به شرط تملیک، ۱۱ هزار و ۲۲۹ مورد مربوط به پیش فروش، ۲ هزار و ۴۴۷ مورد برای قراردادهای خاص و ۲ هزار و ۲۴۹ مورد مربوط به سرقفلی است.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از؛ کل قراردادهای  ثبت شده در تاریخ ۲۱ مهر ماه،۱ هزار و ۴۴۱ مورد بوده که از این تعداد ۵۸۵ مورد برای مبایعه نامه، ۲۷۸۴ مورد برای اجاره نامه، ۱ مورد برای اجاره به شرط تملیک، ۴۵ مورد برای پیش فروش، ۱۱ مورد برای قراردادهای خاص و ۱۵ مورد برای سرقفلی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.