آمار ناامید کننده علی دایی مقابل مس کرمان / هشت بازی و تنها یک پیروزی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی در حالی امشب پرسپولیس را مقابل مس کرمان هدایت می کند که در قامت سرمربی،آمار خوبی مقابل این تیم نداشته است.

سعید قرایی:علی دایی به عنوان سرمربی تاکنون با سه تیم مختلف مقابل مس کرمان صف آرایی کرده است که البته اصلا نتایج خوبی نگرفته است. دایی در فصل ۸۶ به عنوان سرمربی سایپا در بازی رفت برابر مس به تساوی صفر بر صفر رسید و در بازی برگشت دو بر یک به مس باخت.

او دو سالی را به واسطه اتفاقات تیم ملی از لیگ برتر ایران دور بود و در حالی در سال ۸۸ با پرسپولیس به بازی های باشگاهی بازگشت که پرسپولیس قبل از آمدن او با کرانچار بازی های رفت و برگشت خود را با مس کرمان انجام داده بود. در سال ۸۹ پرسپولیس با دایی در کرمان یک بر صفر شکست خورد و در بازی برگشت بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در فصل ۹۰ که اوج حاشیه ها در مس بود، دایی هدایت راه آهن را بر عهده داشت که در کرمان به تساوی صفر بر صفر رسید و در بازی برگشت تنها پیروزی علی دایی برابر مس به عنوان سرمربی اتفاق افتاد. در آن بازی و در تهران تیم دایی موفق شد با دو گل مس را شکست دهد.

اما در فصل قبل مشکلات دایی برابر مس ادامه پیدا کرد و پس از اینکه راه آهن با دایی در تهران برابر مس به تساوی یک بر یک رسید، در بازی برگشت علی دایی یکی از سنگین ترین شکست های عمر مربیگری خود در کرمان را پذیرفت. راه آهن با چهار گل مغلوب مس کرمان شد تا او پس از هشت بازی برابر مس به عنوان سرمربی آمار بسیار ناامید کننده ای را از خود برجای گذاشته باشد.به این سبب است که باید گفت دایی با یک پیروزی، چهار تساوی و سه باخت نمی تواند اصلا از دیدن کرمانی ها خوشحال باشد.
او تاکنون در کرمان هیچگاه طعم برد را نچشیده است و حتی برابر مس سرچشمه که در لیگ برتر شکست های پر گلی در کارنامه داشت، در کرمان شکست خورد!

البته مس برای علی دایی یک نوستالوژی بزرگ است چراکه خداحافظی علی دایی به عنوان بازیکن نیز برابر همین مس کرمان رقم خورد و او در سال ۸۵ آخرین گل رسمی و آخرین بازی رسمی خود را در زمین فوتبال برابر همین مس کرمان انجام داد. باید دید علی دایی امشب برابر مس کرمان بازهم به مشکل برمی خورد و یا آمار نه چندان خوب خود را تا حدودی بهبود می بخشد؟!

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.