آمازون برای عذرخواهی به مشتریان خود کارت هدیه ۲۰ دلاری می‌دهد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگر شما هم یکی از هزاران کاربری میباشید که برای تعطیلات پایان سال میلادی از فروشگاه اینترنتی آمازون خرید کرده‌اید و هنوز کالای مربوطه به دست شما نرسیده است، این مرکز برای راضی نگه داشتن شما اعلام کرده است که یک کارت هدیه ۲۰ دلاری را در اختیارتان می‌گذارد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز Geekwire در آخرین گزارش خود توضیح داد که این عمل آمازون یک عذرخواهی محسوب می‌شود و از این طریق قصد دارد محبوبیت خود را نزد کاربران حفظ کند.
 
شرکت آمازون در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که اگر کاربران تا روز قبل کالاهای خریداری شده را دریافت نکرده باشند، هزینه ارسال این کالاها را به آن‌ها برمی‌گرداند.
 
لازم به ذکر است که شرکت آمازون طی چند روز قبل به دلایل فراوان برای ارسال کالاهای خریداری شده توسط مردم با مشکل مواجه شد که از مهم‌ترین این دلایل می‌توان به فرا رسیدن تعطیلات پایان سال میلادی، درخواست بسیار بسیار بیش از پیش‌بینی‌های قبلی و شرایط آب‌وهوایی اشاره کرد.
 
البته باید گفت که آمازون چند روز پیش در گزارشی اعلام کرده بود که بیش از یک میلیون نفر برای عضو شدن در سرویس Prime طی یک هفته قبل اقدام کرده‌اند که این اتفاق هم اندکی آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.