آمریکایی‌ها دندان طمع را بکشند/ در مرزهای ما کارهای دشمن شکن انجام شده است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در مرزهای ما کارهای دشمن شکن انجام شده است گفت: آمریکایی‌ها دندان طمع خود را بکشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران، “علاءالدین بروجردی” در حاشیه بازدید از ارتفاعات سه هزار و پانصد کیلومتری که در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان کرمانشاه قرار دارد گفت: مسئله امنیت یک مسئله فراگیر در کل کشور بوده و گلوگاه امنیت بدون تردید در کشور است.
 
وی افزود: در حفظ امنیت مرزها نقش نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مرزی یک نقش بسیار کلیدی و تحسین بر انگیز دارند. 
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما به عنوان اعضای این کمیسیون در چارچوب وظیفه نظارتی خودمان هر از چند گاهی استان‌های مرزی کشور را مورد بازدید قرار می‌دهیم.
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه این اقدامات خوب بوده و انصافا کار بسیار ارزشمندی در مرزها صورت گرفته است هم در آذربایجان غربی و هم در کرمانشاه و کردستان که کار اساسی و دشمن شکنی صورت گرفته است.
 
بروجردی ادامه داد: آمریکایی‌ها که در کنار مرزهای ما در کشورهای همسایه حضور دارند باید دندان طمع خود را بکشند که نیروهای مرزی ما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح ما با تدبیر و عقلانیت و با تکیه به فرماندهی مقام معظم رهبری بهترین نوع استحکامات را ایجاد کرده‌اند.
 
بروجردی با اشاره به برنامه‌های مجلس از جمله کمسیون امنیت ملی اظهار داشت: در بودجه سال‌های قبل اعتباراتی برای تقویت مرزها تخصیص داده شده که طرح امتداد مرزها در شرق و غرب کشور از جمله آنهاست و این روند همچنان ادامه دارد. 
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم این روند همچنان ادامه دارد و باید حلقه‌های مفقوده را تکمیل کرد.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.