آمریکا و غرب نمی‌توانند در مقابل یک صدا بودن جهان اسلام ایستادگی کنند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا و غرب نمی توانند در مقابل یک صدا بودن جهان اسلام ایستادگی کنند و باید دست از حمایت غده سرطانی منطقه بردارند.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس به مسجد الاقصی، گفت: اینگونه اقدامات وحشیانه بارها ازسوی این رژیم غاصب سرزده و این رژیم جعلی همواره سعی داشته در تمام زمینه‌ها نفوذ کند و از طریق اهانت به مقدسات احساسات فلسطینیان را جریحه دار کند.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی این اقدامات شنیع را در سایه آزادی بیان و برقرای صلح مشروعیت می‌بخشند واین در حالی است که اهانت و حمله به مقدسات ادیان جرم محسوب شده و باید از سوی مجامع بین‌المللی حقوق بشری پیگیری و محکوم شود.

بهاری تصریح کرد:  جهان اسلام  باید به طور جدی در برابر این اقدامات وحشیانه واکنش نشان داده تا این رژیم جعلی بار دیگر به خود جرأت اهانت به مقدسات مسلمانان را ندهد چرا که رژیم جعلی صهیونیستی در مقابل اتحاد مسلمانان ضعیف و آسیب پذیر بوده و توانایی ایستادگی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حامی اصلی رژیم اشغالگر قدس برای چنین دست درازی‌هایی آمریکا است، ادامه داد: آمریکا و غرب نمی توانند در مقابل یک صدا بودن جهان اسلام ایستادگی کنند و باید دست از حمایت این غده سرطانی بردارند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید وحدتی بیش از پیش را دنبال کند چرا که تمامی اهداف آزادی خواه مسلمانان در بستر وحدت نتیجه بخش خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.