آمریکا به دنبال تثبیت فضاسازی‌های رسانه‌ای خود در ۱۱ سپتامبر است

آیت‌الله اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی و آمریکا با ساختن فیلم موهن علیه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) به دنبال تثبیت فضاسازی‌های ساختگی خود در ۱۱ سپتامبر هستند.

آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، درباره فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی که علیه پیامبر(ص) ساخته شده است، گفت: ۱۱ سپتامبر بهانه‌ ساختگی آمریکا برای حمله به افغانستان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ساعاتی بعد از انفجار برج‌های دوقلوی مشخص شد که این انفجار کار رژیم صهیونیستی و نو محافظه کاران آمریکایی بوده است تا با فضاسازی علیه  مسلمانان موج جدیدی از اسلام هراسی را ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در سالگرد انفجار برج‌های دوقلو آمریکا فیلمی موهن علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌سازد و مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.

آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه آمریکا با ساختن این فیلم فضا سازی جدیدی را علیه دین اسلام انجام داد، افزود: رژیم نامشروع صهیونیستی و آمریکا به دنبال تثبیت فضاسازی‌های ساختگی خود در ۱۱ سپتامبر هستند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی تصور می‌کند که با ساختن چنین فیلم‌هایی می‌تواند از علاقه جوانان به دین اسلام و پیامبر(ص) بکاهد اما چنین اقداماتی نه تنها از علاقه جوانان به دین اسلام نمی‌کاهد بلکه پیروی آنان از پیامبر را نسبت به گذشته افزایش می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چنین اقداماتی مسلمانان را متحد تر می‌کند، گفت: بیداری اسلامی نشان داد که جوانان مسلمان از مکتب پیامبر اسلام فاصله نگرفته‌اند.

آیت‌الله اسلامی ادامه داد: کم‌رنگ کردن نتایج بیداری اسلامی در دستور کار آمریکایی‌ها قرار دارد و ساخت این فیلم موهن نشان داد که سیاستمداردان آمریکایی از عقل درستی برخوردار نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات اسلام‌ستیزانه گذشته غرب و آمریکا همچون سوزاندن قرآن کریم، گفت: اقداماتی که آمریکا علیه اسلام انجام می‌دهد به تنفر مسلمانان از آنان منجر شده است.

آیت‌الله اسلامی خاطر نشان کرد: این فیلم به ضرر آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر شده است تا جایی که اوباما برای حفظ سفارتخانه خود در یمن دست به دامان مقامات این کشور می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.