آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی را بخشی از پیکره وجودی خود می‌داند

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی را بخشی از پیکره وجودی خود می‌داند لذا نفوذ بالای لابی صهیونیستی سبب شده تا تصمیمات اتخاذ شده در آمریکا مورد تائید صهیونیست‌ها قرار بگیرد.

نوذر شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه مخالفت‌های آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل گفت: آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی را بخشی از پیکره وجودی خود می‌داند لذا نفوذ بالای لابی صهیونیستی سبب شده تا تصمیمات اتخاذ شده در آمریکا باید مورد تائید صهیونیست‌ها نیز قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر گونه بحثی که بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شود برای آمریکایی‌ها مهم تلقی شده و هر گونه اقدامی که iبه زیان این رژیم دروغین همه شود با مخالفت آمریکا روبه‌رو خواهد شد، افزود: تشکیل کشور مسلمان و مستقل فلسطین iبه مذاق دولت‌های غربی و آمریکا خوش نیامده لذا آنها در تلاشند تا iبه هر نحوی مقابل این خواسته iبه حق بیاستند.

شفیعی تصریح کرد: آمریکا با استفاده از ابزار  حقوقی و حتی سیاسی درصدد است تا حمایت کورکورانه خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اثبات کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: عضویت فلسطین در سازمان ملل iبه معنی رسمیت یافتن کشوری تازه و مستقل اسلامی خواهد بود، لذا این امر با مخالفت آمریکا روبه رو شده است و iبه همین دلیل تلاش می‌کند تا iبه هر نحو ممکن با این اتفاق مخالفت کند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.