آمریکا آن قدر ناتوان است که نمی تواند ایران را تهدید کند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد آمریکا آن قدر ناتوان شده که نمی تواند ایران را تهدید کند، چرا که حتی نتوانست تهدیدهای خود علیه سوریه را عملی کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خاطر نشان کرد عجز و ناتوانی آمریکا به قدری است که آن را وادار کرده در مقابل ایران انعطاف نشان دهد.

محمد رعد تصریح کرد : آمریکایی ها به مرحله ای رسیده اند که از عملی کردن تهدیدهای خود برای جنگ علیه سوریه ناتوان مانده اند، زیرا آنها احساس کردند که سرنوشت رژیم صهیونیستی در خطر قرار خواهد گرفت و پرونده سلاحهای شیمیایی هم تنها روزنه ای برای خروج آمریکا از بن بست بود.

وی با اشاره به شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در برابر رزمندگان مقاومت در جنگ ۳۳ روزه و درهم شکسته شدن ابهت این رژیم تاکید کرد حقیقت توان رژیم اسرائیل بر ملا شده است و ابهت این رژیم پس از اقتدار مقاومت اسلامی لبنان به پایان رسیده است.

ورعد خاطر نشان کرد اسرائیل از تحریک مقاومت دوری می کند، زیرا می داند زبان تحریک بسیار خطرناک است، زیرا علاوه بر داشتن هزینه های مالی فراوان، تهدید واقعی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی از ادامه تکیه کردن بعضی طرفهای لبنانی(در اشاره به ۱۴ مارس) بر دولت آمریکا ابراز شگفتی کرد و گفت تکیه کردن بعضی طرفهای لبنانی بر دولت آمریکا در حالی ادامه دارد که این دولت و متحدان منطقه ای اش نمی توانند آبروی آنها را در گزینه های شکست خورده ای که در پیش گرفتند، حفظ کنند.

رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان از جریان ۱۴ مارس خواست، (بدون مانع تراشی) تلاش کنند تا دولتی تشکیل شود که هیچ گروهی بر گروه دیگر اکثریت نداشته باشد و همه در این دولت شرکای واقعی باشند.

وی از جریان ۱۴ مارس خواست از فرصتی که برای تشکیل دولت فراگیر بدون اینکه گروهی بر گروه دیگر اکثریت و غلبه داشته باشد، بهره ببرند.

محمد رعد خاطر نشان کرد موضع جریان ۱۴ مارس در قبال تشکیل دولت، تا کنون در سه سطح عقب نشینی داشته و قابل عقب نشینی به رده های پایین تر وجود دارد تا اینکه چیزی که به آنها اجازه شرکت در دولت را بدهد، باقی نماند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.