آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی کینه به دل دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “آیت‌الله نوری‌همدانی” عصر امروز در دیدار جمعی از نیروهای سپاه، حرکات انسان را به سه دوره ضعف و قدرت و پیری تقسیم کرد و گفت: انسان باید از این دوره برای رشد سعادت و کمال استفاده کند.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی دوره جوانی را دوره پرهیزگاری و تقوا دانست و افزود: اگر انسان بتواند در دوره جوانی از آلودگی‌ها خود را پاک نگهدارد در پیشگاه خداوند متعال عزت‌مند خواهد بود.
 
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین‌(ع) گفت: جوانی و صحت و سلامتی از مسایلی است که تا انسان از این نعمت برخوردار است قدر آن را نمی‌داند.
 
این مرجع تقلید، تعلیم و تربیت، ایمان و عقل را مختص به دوره جوانی دانست و خاطرنشان کرد: دانشمندان و بزرگان دین در این دوره به افتخاراتی نائل آمدند و باعث سرافرازی کشور و انقلاب اسلامی شدند.
 
معظم‌له با بیان این‌که اگر انسان ایمان و عقل  را توامان داشته باشد به جهان‌بینی خواهد رسید به مسئله سکولار اشاره کرد و گفت: در اسلام چیزی به نام سکولار وجود نداشته است، بلکه این عنوان برگرفته از فکر غربی‌ها و برای انحراف جوانان است.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: همان‌طور که جهان دارای نظم و ترتیب خاص آفریده شده است، خلقت انسان هم جز برای اطاعت از دستورات الهی نیست.
 
وی گفت: خداوند همه موجودات را در اختیار انسان قرار داده است تا با استفاده از این نعمت‌ها، به کمال و سعادت برسد و باعث خشنودی حضرت ولی‌عصر‌(عج) شوند.
 
معظم‌له گفت: همه این نشانه‌ها دلیل بر وجود و ربوبیت خداوند است و در هر حالی انسان باید مطیع و فرمان بردار خداوند باشد.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی عقل و تشخیص حق از باطل را از اصول جوانی دانست و یادآور شد: انسان باید بتواند با استفاده از این عنصر، بصیرت کامل به اوضاع زمان خود داشته باشد تا دچار انحراف در جامعه نشود.
 
وی با انتقاد از نرمش برخی‌ها، در برابر دشمنان تصریح کرد: باید در برابر دشمن محکم و استوار بایستیم و لحظه‌ای شانه خالی نکنیم، چرا که اینگونه نرمش‌ها در برابر دشمنان به ضرر انقلاب و کشور خواهد بود.
 
معظم‌له در پایان به قلدری آمریکا درباره عدم صدور روادید به نماینده ایران در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: آقای ابوطالبی جزو جوانانی بود که در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشت و همین باعث شد تا دشمنان کینه به انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.