آمریکا بی ثباتی را بیشتر می کند تا ادامه جنگ ممکن شود

حضور نظامی آمریکا در افغانستان به هیچ وجه در جهت بهبود امنیت آمریکا نیست

سردبیر نشریه «وترنز تودی»، نشریه مربوط به کهنه سربازان آمریکا در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد آمریکا تحت سلطه لابی اسرائیلی و جنایتکاران بزرگ مالی و اقتصادی جهان است.
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی
گوردون داف گفت یکی از اهداف حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان بی ثبات کردن این کشور است تا آمریکا بتواند سلطه خود را بر منطقه گسترده تر کند. هم اکنون آمریکا از تجارت هشتاد میلیارد دلاری مواد مخدر در افغانستان بهره می برد و این شاید تنها علت حضور آمریکا در افغانستان است. البته باید توجه داشت که اصولا تصمیمات دیپلماتیک آمریکا را خود این کشور اتخاذ نمی کند بلکه لابی اسرائیلی است که آمریکا را کنترل می کند و این لابی نیز در جهت منافع شماری از شرکتهای بزرگ اقتصادی بین المللی عمل می کند. منافع این شرکتها نیز در گروی ایجاد بی ثباتی در منطقه است. شکی نیست که حضور ما در افغانستان و حملات هواپیماهای بدون سرنشین ما به داخل پاکستان غیر قانونی است. اصولا اشغال کشورهای دیگر غیرقانونی است و این کار باعث می شود تا مردم آن کشور علیه ما اسلحه به دست بگیرند بنابراین کار آنها قانونی و مقاومت در برابر تروریسمی است که ما ایجاد کرده ایم.
گوردون داف افزود القاعده که آمریکا به بهانه آن به افغانستان حمله کرد، در واقع ساخته دست آمریکاست. القاعده را خود سیا ایجاد کرد و بیش از هشتاد درصد اقدامات القاعده را سازمانهای اطلاعاتی متحد با آمریکا انجام می دهند. بنابراین القاعده وجود خارجی ندارد. کسانی که آمریکا برچسب القاعده به آنها می زند شبه نظامیانی هستند که با اشغالگری و تجاوز نظامی آمریکا می جنگند. در واقع این افراد میهن پرست هستند و تروریست نیستند. باید گفت اسامه بن لادن فردی بود که سالهای سال برای سیا کار می کرد. حتی تصاویری وجود دارد که ارتباط او را با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی آمریکا ثابت می کند. بن لادن با شورای روابط خارجی آمریکا ارتباط داشته است. باید گفت این شورا، سازمانی دست نشانده است. نشریات و مقالات آنها درباره سیاست خارجه را افراد کم سواد می نویسند و اصلا ارزش خواندن ندارد. آنها هیچ درک درستی از امور بین المللی ندارند. باید گفت که همه سیاستهای امریکا در چارچوب منافع اقتصادی تعریف می شود. اگر جنگی اتفاق می افتد تنها برای منافع اقتصادی آن است. آمریکا بی ثباتی را بیشتر می کند تا ادامه جنگ ممکن شود. باید توجه داشت آمریکا دیگر توان آن را ندارد مجموعه عظیمی از تجهیزات و نیروهای جنگی را در کشورهای نزدیک به روسیه مستقر کند بنابراین تلاش می کند هواپیماهای بدون سرنشین خود را در همه جا مستقر کند. آمریکا همچنین می خواهد سامانه های ضد موشکی را در اروپا مستقر کند که هدف آن مهار روسیه است و مقابله با حملات موشکی ایران بهانه ای بی اساس است. اصولا تروریسم بین المللی که آمریکا آن را بهانه ای برای گسترش سلطه نظامی خود بر جهان قرار داده، هرگز وجود نداشته است و هدف از آن گسترش جنگها برای ادامه بقای صنایع نظامی آمریکا بوده است. بنابراین آمریکا هرگز مستقل نبوده و سیاست مستقلی نداشته است و دولت، رئیس جمهور و کنگره آمریکا همیشه به عنوان مشتی اراذل و تبهکار در کنترل شرکتهای بزرگ بین المللی بوده اند که این شرکتها نیز خودشان جنایتکاران مالی و اقتصادی جهان هستند. بنابراین حضور نظامی آمریکا در افغانستان به هیچ وجه در جهت بهبود امنیت آمریکا نیست بلکه هدف از آن افزایش ثروت عده ای اندک است که جنایتکاران مالی هستند. اگر ما همین امروز از افغانستان بیرون برویم هیچ مشکل امنیتی برای ما بوجود نمی آید.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.