آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد/دولتی‌ها مراقب اظهاراتشان باشند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکا توان حمله به جمهوری اسلامی را ندارد و اظهار اینگونه صحبت‌ها را کسی باور نمی‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  آیت‌الله حسین ممدوحی عضو جامعه مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با  فارس در واکنش به اظهارات اخیر بعضی از دولت‌مردان دربارهٔ احتمال حمله آمریکا به ایران، اظهار داشت: آمریکا توان حمله به جمهوری اسلامی را ندارد و اظهار اینگونه صحبت‌ها را کسی باور نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا تا به امروز اقدامات سخیفی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است گفت: اگر اقدامات و ظلم‌های آمریکایی‌ها که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، علیه خودشان صورت می‌گرفت، کمر آمریکا می‌شکست اما دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی همچنان با صلابت به کار خود ادامه می‌دهد.

عضو جامعه مدرسین و محققین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حافظ کشور ایران خداست و تا هنگامی که خداوند از این کشور محافظت می‌کند کسی جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه بنای انتقاد از دولت فعلی را نداریم به دولتی‌ها پیشنهاد کرد انتظار نداریم که بعضی اظهارات از یک سو مورد تشویق ۵۰ نفری قرار بگیرد و از سویی دیگر ریزش ۵۰۰ نفری در حمایت از دولت صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: دولت توجه کند که اینگونه رفتار‌ها و اظهارات سبب اصلی بی‌اقبالی مردم به دولت‌های قبل بوده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.