آمریکا در صورت حمله به ایران ضربات مهلکی دریافت می‌کند

فروردین ۱۴۰۳

تکرار/ سردار حاجی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر آمریکا به ایران حمله کند ضربات مهلکی دریافت می‌کند و قطعاً بازنده خواهد بود.

سردار سرتیپ “امیرعلی حاجی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ ماجراجویی‌های آمریکا و بیان تهدیدهایی نظیر حمله به ایران پس از اقدام نظامی علیه سوریه اظهار داشت: بیان چنین مسائلی بیشتر جنبهٔ تبلیغاتی دارد و بعید می‌دانم آمریکا در این شرایط چنین آمادگی داشته باشد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا بدون قطعیت خودش را وارد معرکه جنگ نمی‌کند و از آنجایی که ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را داریم، یاد گرفته‌ایم به دشمنانمان اعتماد نکنیم.

وی تصریح کرد: تجربه قبل از انقلاب، این امر را نشان می‌دهد که ما دائما محور تهاجم دشمنان قرار گرفته‌ایم و بعد از انقلاب نیز چنین بوده است.

سردار حاجی‌زاده افزود: وظیفه اصلی ما در شرایط کنونی رساندن کشور به نقطه بازدارندگی است و فقط از این طریق دیگر دشمنان هرگز فکر حمله به ایران را نخواهند کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر آمریکا می‌خواست به ایران حمله کند در دوره بوش زمان حمله به افغانستان این اقدام را انجام می‌داد.

وی با تأکید بر اینکه خواست مقام معظم رهبری رسیدن به قله است ادامه داد: قله نقطه‌ای است که به شرایط صد درصد بازدارندگی برسیم در ۳۵ سال قبل خصوصا پس از دفاع مقدس کارهای بسیاری در خصوص توسعه فضاها و نیروها صورت گرفته است.

سردار حاجی‌زاده اظهار داشت: اگر آمریکا به ایران حمله کند ضربات مهلکی دریافت خواهد کرد و قطعاً بازنده خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت اخیر حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران نقض شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: در منطقه خلیج‌فارس مرز هوایی بر مرز زمینی منطبق نیست و این مرز در وسط دریا قرار دارد، اگر هواپیمایی وارد مرز هوایی کشورمان شود معمولا با اخطارهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.