آمریکا دست از اقدامات قرون وسطایی بردارد

فروردین ۱۴۰۳

عضو خبرگان رهبری گفت: غربی‌ها و آمریکایی‌ها در صورت حمله نظامی به سوریه، با شکست سختی روبرو خواهند شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی”  با اشاره به این که امروز ، کشور سوریه و بشار اسد در خط مقدم جبهه مقاومت و رویارویی با استکبار قرار دارد، اظهار داشت: طبیعی است کشور و نظامی که با رژیم صهیونیستی کنار نیاید و حاضر به تسلیم در برابر غرب و آمریکا نباشد، از نظر آنان محکوم است و باید از بین برود.
 
وی افزود: از همین روست که کشورهای استکباری و دولت های مرتجع عربی، طی حدود سه سال اخیر، فشار بسیاری برای تضعیف و فروپاشی نظام سیاسی سوریه وارد آورده اند و در روزها و هفته های اخیر نیز به بهانه واهی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، طرح حمله نظامی به این کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.
 
این استاد حوزه تاکید کرد: بی‌شک غربی‌ها و آمریکایی‌ها در ادامه اقدامات قرون وسطایی و قلدرمآبانه خود مثل حمله به افغانستان و عراق شکست خواهند خورد؛ چرا که حمله به سوریه کاری نیست که فکر کنند می‌توانند در آن موفق شوند.
 
وی ادامه داد: غربی‌ها وقتی برای تضعیف سوریه، وهابیت و سلفی‌ها را حمایت قرار داده و تقویت کردند باید بدانند که در نهایت خودشان از این ناحیه ضربه می‌خورند، همان طور که در ماجرای بال و پردادن به القاعده متضرر شدند.
 
حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند کشورهای زورگو باید دست از این ظلم‌ها و جنایت‌ها بردارند و اجازه دهند که ملت سوریه مثل دیگر ملت‌های آزاد جهان برای آینده خود تصمیم‌گیری کند.
 
عضو خبرگان رهبری در خاتمه بیان داشت: بدون تردید با حمله نظامی به سوریه، کل منطقه دچار التهاب می‌شود و کشورهایی که در این راستا نقش داشته باشند، اثرات سوء آن را ملاحظه خواهند کرد.

منبع: حوزه نیوز

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.