آمریکا مسیر مذاکرات را اشتباه می‌رود/ تحریم‌های ناعادلانه این کشور سدی بر سر راه سیل خروشان مذاکرات

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه آمریکا فکر می‌کند که با این تحریم‌ها امتیاز بیشتری می‌گیرد، گفت: این کشور باید بداند که راه اشتباه را در پی گرفته و به غیر از آنکه روند مذاکرات را سخت‌تر می‌کند توجیهی برای آنها نخواهد داشت.

“محمد‌حسن آصفری” نماینده اراک و کمیجان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چهارمین دور تحریم‌های جدید آمریکا ، گفت: این تحریم‌ها با روح توافق‌نامه‌ی ژنو کاملا مغایرت داشته و هرگونه اقدام آمریکا نشان از پایبند  نبودن به تعهدات است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا با این‌گونه عملکرد بی‌اعتمادی را بین ما و خودش بیشتر می‌کند، اظهار داشت: آمریکا به دنبال شکست رژیم صهیونیستی در غزه، در پی جبران است و از این طریق به کشورهای اسلامی حامی فلسطین فشار می‌آورد و غیر از این هیچ  توجیهی  ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه علی‌رغم توافقنامه‌ ژنو  گذشته که قرار بود تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران نشود، اظهار داشت: متأسفانه این کشور تحریم‌های جدیدی را اعمال کرده که اینگونه رفتارش  نشان از رویکرد خصومت‌طلبی و استکبارگری است و مطمئنا می‌تواند مانع بزرگی را در مسیر راه مذاکرات ایجاد کند.

آصفری، افزود: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد به معنای ترک مذاکرات نیست و از این طریق به آمریکایی‌ها باج نمی‌دهیم، این فشار آمریکا مطمئنا هیچ امتیازی را نصیب آنان نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس،  تصریح کرد: ما به هیچ‌وجه از حق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و از خطوط قرمز خود دست نخواهیم کشید.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آمریکا فکر می‌کند که با این تحریم‌ها امتیاز بیشتری می‌گیرد و ما از خطوط قرمزمان می‌گذریم ، اما باید  بداند که راه اشتباه را در پی گرفته و به غیر از آنکه روند مذاکرات را سخت‌تر می‌کند توجیهی برای آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.